Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بازار بزرگ ایران، مراسم تکریم و پاسداشت مدافعان سلامت فعال در نقاهتگاه ایران‌مال (ویژه کرونا)، با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از پرستاران، پزشکان و نیروهای جهادی و خانواده‌های آنها برگزار شد.

حسین فرزانه مسئول نقاهتگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران، نادر توکلی معاون درمان ستاد ملی مقابله با کرونا، علیرضا زالی فرمانده ستاد ملی مقابله با کرونا در تهران، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، فرهاد حمزه‌زاده رئیس بیمارستان میلاد و کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت بخشی از مهمانان این مراسم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر توکلی معاون درمان ستاد ملی مقابله با کرونا یکی از سخنران‌های این مراسم بود. او گفت: هفته‌های گذشته در دوران مدیریت کرونا بودیم اما امروز تعداد بیماران بدحال تهران به‌شدت کم شده است و شرایط نسبتاً آرامی را پشت سر می‌گذاریم اما در عین حال مراقبت‌ها باید انجام شود.

وی گفت: باید از این روحیه جهادی و نمایش استعدادها و خلاقیت‌ها در دوران مبارزه با کرونا تشکر کنم. اجرای مسئولیت اجتماعی بخش خصوصی و نقش‌آفرینی درست آن در بحبوحه کرونا، ستودنی است.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران، مهمان ویژه آئین تجلیل از قهرمانان سلامت بود. او گفت: کاری که ایران‌مال در تجهیز نقاهتگاه انجام داد باید به عنوان یک الگوی بی‌بدیل مدیریتی دیده شود چون این الگو قابل سرایت به بخش‌های دیگر و حتی کشورهای مختلف است. در گزارشی به رئیس‌جمهور از تجهیز فوری نقاهتگاه ایران‌مال در کمتر از ۷۲ ساعت گفتم که با حیرت و البته خوشحالی دکتر روحانی همراه شد و دستور داد چنین اقداماتی بصورت گسترده تبلیغ شود تا مردم بزرگی کار و اراده ایرانی را ببینند.

وی افزود: ایران‌مال فقط نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا نبود بلکه توانست در کمترین زمان ممکن، امکانات و تجهیزات یک بیمارستان پیشرفته را فراهم کند.

علی انصاری رئیس هیئت‌مدیره بنیاد خیریه تات در ادامه این مراسم سخنرانی کرد. او گفت: کرونا دو نعمت امنیت و سلامت را هدف قرار داد و نشان داد که دیگر قوی و ضعیف یا سیاه و سفید نمی‌شناسد. نباید پدیده‌ای مثل کرونا را دست کم گرفت. برخی از کشورهای خارجی و اروپایی و آمریکایی آن را دست کم گرفتند و امروز با آسیب‌های جدی آن مواجهند.

انصاری اضافه کرد: اگر مشارکت مردم و همیاری آنها نباشد در هیچ کاری نتیجه نخواهیم گرفت. اگر دولت از مردم و بخش خصوصیِ توانمند و دلسوز خود کمک و مشارکت نخواهد، موفق نخواهد شد. در اقتصاد هم همینطور است؛ اگر به بخش خصوصی شناسنامه‌دار و عاشق ملت و دولت بها دهیم، از بحران اقتصادی نیز عبور می‌کنیم.

رئیس هیئت‌مدیره بنیاد خیریه تات از انتقال زیرساخت‌های شبکه بهداشت و درمان به فضای مجازی و استارتاپی گفت و تأکید کرد: حاضرم در این حوزه نیز سرمایه‌گذاری کنم تا همچنان حامی دولت و شبکه درمان کشور باشم.

انصاری ادامه داد: ما آمادگی تجهیز ۳۰ هزار تخت بیمارستانی برای مقابله با کرونا داشتیم. بعد از راه‌اندازی نقاهتگاه ایران‌مال به تجهیز بازار موبایل و بازار مبل یافت‌آباد هم فکر می‌کردم اما خدا را شاکرم که شیوع کرونا در کشور کاهشی شد.

وی افزود: من ایران‌مال را برای خوشحالی مردم ساختم اما در ناراحتی‌ها نیز همراه آنها هستم. اینجا و در حضور آقای نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور می‌گویم که ایران‌مال امکان اسکان یک میلیون نفر در شرایط بحرانی کشور را دارد. ما در هر شرایطی آماده ارائه خدمت به مردم هستیم.

انصاری در پایان تأکید کرد: امیدوارم این مراسم، مقدمه جشن رهایی از کرونا باشد.

کد خبر 4935516

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زالی ستاد مقابله با کرونا ایران مال ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس مقابله با کرونا ایران مال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است

رئیس جمهور گفت: تهدید و تحریم ها هیچ وقت نتواسته است ملت ایران را متوقف کند بلکه این اقدامات باعث پیشرفت ملت ایران شده است و امروز ایران یک کشور پیشرفته و فناور شده است و آماده انتقال آن به کشورهای دیگر از جمله سریلانکا هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با همتای سریلانکای خود، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران  از همان زمان روابط خوبی بین ایران و سریلانکا برقرار شد و امروز قرار شد این روابط در همه حوزه ها گسترش پیدا کند؛ زیرا ظرفیت های خوبی در هر دو کشور وجود دارد و تبادل این ظرفیت ها می تواند برای هر دو ملت خوب و مفید باشد.

بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی

وی ادامه داد: با پیگیری های وزرای خارجه ها هر دو کشور هر چه زودتر کمیسیون‌های مشترک بین دو کشور برگزار شود تا توافقات در حوزه های کشاورزی، علمی، فرهنگی و ... هر چه زودتر انجام شود

رئیس جمهور گفت: تهدید و تحریم ها هیچ وقت نتواسته است ملت ایران را متوقف کند و این اقدامات باعث کند شدن حرکت ملت ایران نشده بلکه این اقدامات باعث پیشرفت ملت ایران شده است و امروز ایران یک کشور پیشرفته و فناور شده است و آماده انتقال آن به کشورهای دیگر از جمله سریلانکا هستیم.

رئیسی تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا خدمات فنی و مهندسی را به سریلانکا صادر کنیم مانند سدی که امروز در این کشور افتتاح شد که تلفیقی از همکاری بین دو کشور بود؛ زیرا سرمایه از سریلانکا و خدمات فنی مهندسی از ایران بود که این حرکت استارت حرکت های بعدی خواهد بود.

وی با اشاره به مسئله فلسطین، تصریح کرد: دغدغه امروزی که وجود دارد نه تنها مختص جهان اسلام نیست بلکه دغدغه تمام مردم جهان است و سوالی که وجود دارد این است که چرا با وجود سازمان های بین المللی باید نسل کشی و کودک کشی در فلسطین اتفاق بیفتد.

رئیس جمهور تاکید کرد: اگر دنیا ظالم و غاصب را مجازات نکند چه تضمینی وجود دارد که یک گروه دیگر، فردا یک سرزمین یا کشور دیگر را برای مدت‌هایی غصب نکند و مردم آن سرزمین را  نکشند یا از آن کشور بیرون نیندازد. برای اینکه بدانند در عالم نظام عادلانه‌ای حاکم است باید دادگاه‌های بین‌المللی رژیم غاصب صهیونیستی را به کیفر اقدامات خود برسانند تا هیچکس در عالم حق نداشته باشد حق یک ملت را عصب و زنان و کودکان آن را بکشد.  

رئیسی در پایان بیان داشت: به مردم عزیز سریلانکا می‌گویم که هیچ مانعی برای توسعه روابط سیاسی اقتصادی فرهنگی بین ایران و سریلانکا وجود ندارد. دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت سریلانکا مصمم هستند که روابط را در همه سطوح ارتقا بخشند و یقین داریم این تصمیم به نفع دو کشور و دو ملت خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • تأکید رئیسی بر رسمی شدن تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • مردم پاکستان و ایران در پیکار خود با ظلم و دفاع از مظلوم در کنار هم هستند
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم