Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری النشره، نخست وزیر لبنان با تأکید بر ضرورت مجبور کردن دشمن صهیونیستی بر اجرای قطعنامه ۱۷۰۱، اعلام کرد از ذره‌ای از خاک کشورش نخواهد گذشت.

حسان دیاب، نخست وزیر لبنان به هنگام بازدید از مقر نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل متحد، مستقر در شهر «الناقوره» اعلام کرد: لبنان به اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ پایبند است و ما از سازمان ملل متحد می‌خواهیم تا دشمن اسرائیلی را به اجرای این قطعنامه و نیز عقب نشینی از سرزمین‌های اشغالی لبنان مجبور سازد؛ چرا که این دشمن حاکمیت لبنان را از زمین، هوا و دریا نقض کرده و لبنان را تهدید می‌کند و در برابر جهان اقدامات خصمانه اش را آشکار کرده و به دنبال آن است که به افکار عمومی این چنین تلقین کند که از سازمان ملل و مصوبات بین المللی آن نیز فراتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسان دیاب در ادامه اعلام کرد حضور نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل متحد موسوم به «یونیفل» تحت اراده‌ای بین المللی نیست؛ بلکه با تمایل لبنانی‌ها صورت گرفته است. وی گفت: ادامه اشغالگری مانع ایجاد ثبات خواهد شد و ما از ذره‌ای از خاک کشورمان کوتاه نخواهیم آمد.

دیاب همچنین گفت: لبنان به اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ و نیز نقش یونیفل و حفظ مأموریت خود بدون هیچ کوتاهی پایبند است؛ چرا که نیاز به آن، ضرورتی مؤکد در سایه تلاش‌های مداوم رژیم صهیونیستی برای بی ثباتی است.

نخست وزیر لبنان همچنین بر اهمیت ادامه یافتن هماهنگی یونیفل با ارتش لبنان به منظور جلوگیری از هرگونه سردرگمی و در چارچوبی که وظایف نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل را تسهیل می‌کند، تأکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نخست وزیر لبنان حسان دیاب سازمان ملل متحد نخست وزیر لبنان سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور کشورمان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شهر کلمبو برگزار خواهد شد. دیدار دوجانبه، نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک دو کشور، مراسم امضای اسناد و برگزاری نشست مطبوعاتی دیگر برنامه‌های این سفر هستند.

کد خبر 846838 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و سریلانکا خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی سریلانکا

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه عرب برای اجرای قطعنامه آتش‌بس غزه
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • سرپیچی رژیم صهیونیستی از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر