Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام فاضلی‌زادگفت: فصل پنجم اعتبارات فعالیت‌های فرهنگی هنری با عنوان «کمک بلاعوض» کد می‌شود اما در حقیقت کمک نیست و حق‌الزحمه موسسات و انجمن‌های فرهنگی هنری استان برای اجرای قراردادهای منعقد شده است.

وی اظهارداشت: قانونگذار موسسات و ادارات دولتی را برای برگزاری جشنواره، همایش و برنامه‌های از این دست منع کرده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم با عقد قرارداد با موسسات فرهنگی هنری علاوه بر رونق بخشیدن به این موسسات، برنامه‌ها و همایش‌های متنوعی را در استان کرمانشاه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص پرداخت کمک به اصحاب فرهنگ و هنر که از شیوع ویروس کرونا ضرر کرده‌اند، هم گفت: در سه ماه اخیر که این بیماری معیشت برخی از افراد را تحت تاثیر قرار داد کمک‌های جزیی را برای آنها در نظر گرفتیم.

فاضلی‌زاد ادامه داد: این دست از افراد در ابتدا درخواست خود را ثبت می‌کنند و این درخواست‌ها به حوزه تخصصی مربوطه ارجاع داده می‌شود تا در مورد آنها تصمیم‌گیری شود.

وی انتشار لیست پرداختی به اصحاب فرهنگ و هنر را در راستای شفافیت دانست و گفت: در روزهای آینده معاونت توسعه اداره ارشاد لیست کمک به اصحاب فرهنگ و هنر را با جزییات بیشتری منتشر می‌کند. 

رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۷ هزار و ۵۶۴ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز چهارشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (هفتم خرداد) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲ هزار و ۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۴۱۲ مورد بستری و هزار و ۶۶۸ (۸۰ درصد) نفر از موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۱۴۱ هزار و ۵۹۱ نفر رسید. 

48

کد خبر 1392776

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه اصحاب فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز «طرح نور» از بیست‌وپنجم فروردین در سراسر کشور، گفت: کرمانشاه در این طرح که مربوط به موضوع عفاف و حجاب است، جزو بهترین استان‌های کشور به حساب می‌آید، چرا که عفت و پاکدامنی جزو فرهنگ‌های اصیل مردم این دیار محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، با تشکر و قدردانی از همراهی شهروندان کرمانشاه و به‌خصوص بانوان شریف با پلیس در اجرای طرح نور، اظهار کرد: کرمانشاه جزو استان‌های ممتاز و نمونه کشور در طرح نور است.

وی افزود: بانوان این دیار خود را مقید و ملزم به رعایت حجاب می‌دانند، چرا که از دیرباز فرهنگ پوشیدگی، عفت و پاکدامنی در میان مردم اصیل و نجیب کرمانشاه وجود داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه در فرهنگ اصیل کردی حجاب، عفاف، پوشیدگی و پاکدامنی اجزای لاینفک و جدایی‌ناپذیر آن را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: برهنگی و کشف حجاب در این فرهنگ اصیل که مملو از غیرت و جوانمردی است، جایی ندارد.

وی در ادامه به تلاش رسانه‌های معاند برای عادی‌انگاری موضوع کشف حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: این تلاش مذبوحانه به جایی نرسید و اکثریت قریب به اتفاق مردم و بانوان ارجمند ایران اسلامی و استان کرمانشاه با حفظ پوشش مناسب دشمنان را در دستیابی به اهدافشان بازداشتند.

حاجیان همچنین با بیان اینکه کشف حجاب در قانون جمهوری اسلامی جرم و فعلی حرام محسوب می‌شود، گفت: پلیس مجری قانون است و اجازه نخواهد داد عده‌ای بسیار قلیل، این قانون را نادیده گرفته و هنجارشکنی کنند.

وی در پایان از برخورد قانونی پلیس با افراد هنجارشکن و بدحجاب خبر داد و گفت: همکاران ما ابتدا تلاش می‌کنند با امر به معروف و نهی از منکر، معدود افراد بدحجاب را راهنمایی کنند و در صورت بی‌توجهی، اقدامات قانونی بعدی برای برخورد با آن‌ها انجام خواهد شد.

کد خبر 747290

دیگر خبرها

  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خداقوت کارگر
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان