Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

نیروهای ارتش این کشور مستقر در مقر ایست و بازرسی ارتش سوریه در منطقه «تل تمر» در شمال شرق سوریه، جلوی یک کاروان نظامی آمریکایی را گرفته‌اند.

اخبار بین الملل-بنابراین گزارش، کاروان نظامیان آمریکا متشکل از چهار نفربر در حال عبور به سمت روستای «الدرداره» بودند که مجبور به عقب‌نشینی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه «تل تمر» که در مجاورت بزرگراه «ام۴» واقع شده، بارها محل تلاقی نظامیان آمریکا  با ارتش سوریه و روسیه بوده است. روز گذشته نیز نیروهای آمریکایی در این منطقه مانع عبور یک کاروان نظامی روسی شدند.(جزئیات بیشتر)

در یکم خرداد نیز چند تن از نیروهای ارتش سوریه در یک ایست‌بازرسی در شمال «تل تمر» مانع گذر خودروهای نظامی آمریکا و حرکت آن به سوی روستای «ام الخیر» در غرب تل تمر شدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوریه نظامیان آمریکا جنگ سوریه آمریکا کاروان نظامی ارتش سوریه تل تمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه

وزارت امور خارجه عربستان اعلام کرد که در گفت وگوی تلفنی بن فرحان با همتای ایرانی، درخصوص پاسخ تنبیهی و مشروع ایران به رژیم صهیونیستی با یکدیگر تلفنی گفتگو کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

این موضوع واکنش‌های مختلفی در سطح مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و ملت‌های جهان اسلام از جمله ایران و فلسطین به دنبال داشته است.

رژیم صهیونیستی ۱۳ فروردین برخلاف عرف دیپلماتیک و قوانین بین‌المللی، کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه را به وسیله هواپیما‌های جنگنده خود هدف موشک قرار داد که به شهادت چند تن از کارکنان این دفتر و مستشاران نظامی کشورمان منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • باید با زبان زور با دنیای مستکبر رفتار کرد/ باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • عملیات وعده صادق از مناسبت‌های به‌یادماندنی شده است
  • باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد/ باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است
  • ۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند
  • روسیه: ۲۷۰ پهپاد ارتش اوکراین منهدم شد
  • آمادگی نیروهای ارتش اصفهان باتجهیزات دفاعی پیشرفته
  • دمشق: آمریکا و اسرائیل مسئول تشدید تنش‌ها در منطقه هستند
  • گفت وگوی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه عربستان درخصوص تحولات منطقه
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد