Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از میان انبوه پیام‌های دریافتی مردم از طریق (پیام‌رسان‌ها، سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵) در تاریخ هفتم خرداد در سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع تاخیر تحویل خودرو به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم مردم مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع مذکور برای پیگیری به گروه‌های مربوط ارجاع داده شد و نتیجه آن در همین خبر اعلام خواهد شد.

 

 

 

سلام وقت بخیر لطفا خودروهای ساندرو که ثبت نام کردیم و تحویل ندادن رو پیگیری کنید، هر یه مدت که به نمایندگی مراجعه می‌کنیم می‌گویند سایت بسته است و یا بخشنامه ای نیومده است.

 

با سلام و عرض خداقوت خواهشمند است پیگیر عدم تحویل و تاخیر خیلی زیاد خودروهای ساینا می باشم بنده سال 96 خودوری رنو ساندرو نوشته و سایپا آن را تبدیل به خودروی ساینا کرده است و قرار بوده مهرماه 98 آن را تحویل دهند اما آخرین تحویلی خودرو برای 13 مرداد 98 می باشد و مدت هاست که روی این تاریخ درجا می زند از شما درخواست پیگیری و رساندن صدای ما به مسئولین را داریم. با تشکر فراوان از زحمات شما

 

تاخیر تحویل خودرو توسط ایران خودرو

با سلام خدمت شما من قبلا از شما خواهش کرده بودم که به داد ما برسید،و این عدم تحویل خودرو بعد از دو سال را پیگیری کنید

اینجانب فاطمه دهنه چی در تاریخ مرداد ۹۷ یک دستگاه خودرو دنا با تمام امکانات ثبت نام کرده و تاریخ تحویل آبان سال ۹۸ بوده ولی فرمودند تحویل اسفند۹۸ خواهد بود،که باز هم تحویل نداده و به دلیل کرونا وعدم تولید تعهد دادند که حتما اردیبهشت سال ۹۹خودرو دنا معمولی رو تحویل خواهند داد،که تا الان که پنجم خرداد ۹۹ هست هنوز هیچ خبری نیست

 

ثبت نام سمند در ایران خودرو

دی ماه 97 با کلی مشکلات و قرض سمندی ثبت نام کردم که اسفند 98 تحویل دهند.تاریخ19اسفند98 دعوت نامه اومد که 40 میلیون واریز کنید با بدبختی پول رو واریز کردیم وگفتند بعد از60 روز ماشین را  تحویل می‌دیم.از اون تاریخ به بعد هم هیچ گونه سودی تعلق نمی‌گیرد.هرچه زنگ می‌زنیم امروز و فردای می‌کنند.

 

سلام خسته نباشید.خواهش می‌کنم یک گزارش از بدعهدی وقولی سایپا تهیه کنید که شورش در آمده.بیشتر از ده ماه تاخیر در تحویل خودرو برای مشتریان و معلوم نیست کی تحویل بدهند.

 

لطفا خدمت سرپرست محترم وزارت صنعت برسونید که خودروسازها هنوز تعهدات معوق سال ۹۸ رو تحویل ندادند و ما یکساله در انتظار خودرو هستیم. بنابراین فروش فوق العاده ای که مطرح کردن ظلم در حق ماست

بعنوان مثال برای خودروی کوییک سفید هنوز تکمیل وجه آذر ۹۸ تحویل ندادن!!

چجور می‌خوان فروش فوق العاده بذارن و سر موعد هم تحویل بدهند؟

من یک مصرف کننده هستم که از اسفند منتظر خودروی کوییکم هستم حال اینکه هنوز از آذر ۹۸ تحویل داده نشده است.!!

تشکر

 

عدم تحویل خودرو های پیش فروش سایپا

با توجه به افزایش قیمت خودرو های،یکی از دلایل افزایش بی دلیل خودرو عدم تحویل خودرو های پیش فروش شده توسط مشتریان گروه خودرو سازی سایپا می‌باشد.بنده در سال ۹۷ پیش فروش تیبا ثبت نام کردم مهر ۹۸ تکمیل وجه کردم گفتن بعد یک ماه تحویل میدن الان بعد ۶ ماه هنوز که هنوزه اصلا پاسخگو نیستند.

 

با سلام من در تاریخ 9/9/98 برای  یک دستگاه ساینا در طرح فروش فوری تحویل یک ماهه پذیرش شدم ولی متاسفانه هنوز ماشین را تحویل نگرفتم که هیچ قسط خودرو رو هم ازم گرفتند هربارم که تماس می‌گیرم می‌گویند که باید صبر کنید. توراخدا به دادمون برسید .

 

سلام من ۵ ماه قبل یک دستگاه تیبا ۱ فروش فوری از سایپا خریداری کردم اما خبری از تحویل خودرو نیست هرجای هم فکرش بکنید ثبت شکایت کردم اما هیچ جوابی ندادن لطفا پیگیر این مشکل باشید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دغدغه مردم تحویل خودرو شهروندخبرنگار تحویل خودرو عدم تحویل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، عباس علی‌آبادی با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی درباره آخرین وضعیت واردات خودرو در سال جدید اظهار کرد: تا به امروز برای واردات ۱۳۰ هزار خودرو ثبت سفارش انجام شده است و این روند کماکان ادامه دارد و مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند و آن را با قیمت بالا از افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند، خریداری نکنند.

علی‌آبادی افزود: حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی نیز در گمرکات کشور وجود دارد و به ترتیب به مردم واگذار می شود و سرعت تحویل خودروهای وارداتی به مردم به زودی افزایش می‌یابد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

وی تصریح کرد: ما به واردات خودرو افتخار نمی کنیم بله افتخار ما خودروهای ساخت داخل است که امیدواریم امسال خودروهای بسیار باکیفیت به مردم عرضه کنند و تحویل خوبی در صنعت خودروسازی در سال جدید رقم بزنیم.

اولین خودروهای وارداتی ایران‌خودرو تحویل مشتریان شد | «شاین مکس» در دو مدل بنزینی و هیبریدی

علی‌آبادی درباره عرضه و قیمت گذاری خودروهای داخلی گفت: تمام تلاش ما آن است که در بعد کیفی و کمی و در ابعاد قیمتی رکودی‌های مناسبی برای عرضه به مردم داشته باشیم اما باید توجه داشت که خودرو در کشورمان کالای سرمایه ای است هر چند که من معتقد هستم که مصرفی است اما با این وجود از نوسانات دیگر در بازار تاثیر می پذیرد.

وی اظهار کرد: مردم بدانند که در تولید و عرضه خودرو در بازار کسری وجود ندارد و اگر با حوصله برخورد کنند، نیاز آنها تامین می شود.

کد خبر 845098 برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم وزارت صنعت، تجارت و معدن علی آبادی خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت
  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • تاخیر در واحدهای مسکن ملی قابل تحمل نیست
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها
  • تشدید وابستگی ارزی صنعت خودرو با استاندارد‌های جدید/ افزایش شاخص‌های کیفی قیمت خودرو را بالا می‌برد
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه