Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش غلامی سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان از پیدا شدن پیکر یکی از غرق شدگان در "رودخانه سپیدرود" حوالی روستای کیاسرای منطقه سنگر توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به اعلام حادثه غرق شدن دو جوان ۱۶ و ۲۱ ساله ساکن سنگر در رودخانه سپیدرود که جهت شنا رفته بودند، بیان کرد: روز شنبه ۳ خرداد ماه سال جاری ساعت ۱۶:۰۰ خبر غرق شدن دو جوان اهل سنگر شهرستان رشت، توسط اهالی منطقه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر گیلان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با اشاره به اعزام تیم های امدادی اظهار کرد: پس از دریافت خبر حادثه بلافاصله ۲ تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر متشکل از تیم های واکنش سریع و سیلاب به همراه لجستیک قایق و تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به پیداشدن پیکر یکی از غرق شدگان در حادثه مذکور اذعان داشت: پس از عملیات جستجو در چند روز، جنازه یکی از غرق شدگان در رودخانه سپیدرود در حوالی روستای کیاسرای منطقه سنگر شهرستان رشت توسط نجاتگران هلال احمر و با اطلاع رسانی صیادان منطقه پیدا و تحویل نیروی انتظامی گردید.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرپرست جمعیت هلال احمر یکی از غرق شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بر اساس اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، در کیلومتر ۹۰ جاده طبس_خوربیابانک یک تصادف زنجیروار رخ داد.

کاوسی افزود: در این حادثه یک دستگاه تریلی با یک خودرو تیبا و یک نفر شتر برخورد کرده و هشت نفر مصدوم شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: عوامل امدادی هلال احمر در این حادثه به مدت ۳۰ دقیقه با استفاده از ست هیدرولیک نجات موفق به رهاسازی یک مصدوم شدند.

کاوسی افزود: این حادثه جان‌باخته نداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت