Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: همه اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع به فعالیت نموده‌اند و فقط خانه‌های بازی، تالارها و چایخانه‌ها تعطیل هستند که درحال پیگیری برای باز شدن تالارها هستیم. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

رسول جهانگیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: همه اصناف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع به فعالیت نموده‌اند و فقط خانه‌های بازی، تالارها و چایخانه‌ها تعطیل هستند که درحال پیگیری برای باز شدن تالارها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همه صنوفی که شروع به فعالیت کرده‌اند کد مجوز فعالیت را باید از سامانه دریافت، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از 50 درصد ظرفیت پذیرش خود و تراکم جمعیت استفاده نمایند چراکه رعایت این نکات در زمان تعهد دریافت کد فعالیت ذکر شده است و بازرسی میدانی این موارد توسط خود اتحادیه و اداره بهداشت انجام می‌گیرد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: آستانه تحمل مردم پایین آمده است بنابراین حتی اگر اصنافی مانند تالارها بازگشایی نشوند مردم به صورت خصوصی در اماکن شخصی مراسم خود را برگزار می‌کنند و با این کار علاوه بر اینکه به سلامت جامعه کمک نمی‌کنند بلکه به آن ضربه نیز می‌زنند منتها اگر تالارها باز شوند دو نکته در پی دارد که استفاده از 50 درصد ظرفیت یکی از نکات آن است.

وی افزود: یکی دیگر از نکاتی که بعد از بازگشایی تالارها انجام می‌شود رعایت پروتکل‌های اولیه بهداشتی است بنابراین تعلل در بازگشایی این صنف توفیقی درپیش ندارد پس در تلاش هستیم تا این صنف را نیز از حصار تعطیلی در بیاوریم که از هفته آینده این اماکن نیز فعالیت خود را آغاز نماید.

آغاز فعالیت اصناف پرخطر تهران از سه شنبهاصناف بدون بارکد مجاز به بازگشایی نیستندزخم کرونا بر تن اصناف اصفهان؛ وعده‌های دولت برای حمایت از زیان‌دیدگان محقق نشد


جهانگیری خاطرنشان کرد: اوضاع اقتصادی مردم خوب نیست و باتوجه به بازگشایی بسیاری از اماکن مختلف مردم در صحنه حاضر می‌شوند و خود به جای دولت اقدام به تصمیم‌گیری می‌نمایند درحالی که نباید چنین اتفاقی بیفتد پس با تصمیمات درست مانند رعایت نکات بهداشتی باید اقدام به بازگشایی صنوف باز نشده نماییم.

دولت همچنان به تعهدات خود عمل نکرده است

وی درخصوص تعهدات دولت برای مشاغل متضرر از کرونا در ادامه گفت: متاسفانه دولت همچنان به هیچ یک از قول‌های خود عمل نکرده است و ما به دنبال پیگیری کارهایی از جمله مالیات آنان هستیم.

رئیس اتاق اصناف اصفهان بیان کرد: دولت در خصوص اصناف کاری انجام نداده است فقط تمهیداتی مالیاتی درنظر گرفته است و پرداخت هزینه اظهارنامه ارزش افزوده 3 سال پایانی سال گذشته را تا پایان خردادماه تمدید و اظهارنامه‌های مالیاتی ‌که اصناف تا خردادماه باید پرداخت می‌کردند را تا 2 ماه به تعویق انداخت.

انتهای پیام/174/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصناف اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی

قاسم پیشه ور رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با توجه به گلایه مندی کشاورزان، جایزه تحویل گندم به ازای هرکیلو ۲ هزارتومان باید هرچه سریع تر توسط رئیس‌جمهور اعلام شود تا گندم تولیدی به هدر نرود.

او با بیان اینکه تخصیص جایزه گندم راهکاری موثر در راستای خودکفایی گندم محسوب می شود، افزود: بنابر اعلام معاونت زراعت، اگر دولت جایزه گندم را تخصیص دهد، پیش بینی می‌شود که میزان خرید از مرز ۱۱ میلیون تن فراتر رود.

پیشه ور ادامه داد: اگر جایزه خرید به گندم اختصاص نیابد، گندم تولیدی جایگزین خوراک دام و طیور یا به آن سوی مرزها قاچاق می‌شود که با این وجود دولت  برای تامین گندم مورد نیاز ناگزیر به واردات است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با اعلام جایزه گندم، کشاورزان اطمینان خاطر دارند که دولت حمایتشان می‌کند، لذا این امر در پایداری تولید و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاثیر بسزایی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است