Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی خوزستانی به نیابت از سردار دل‌ها سه خشت طلا به گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) هدیه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شنیدیم که یک بانوی خوزستانی به نیابت از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی هزینه سه خشت طلا برای گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) را پرداخته است.

خب البته اگر ابتکار و تلاش‌های حاج قاسم در راه‌اندازی ستاد بازسازی عتبات عالیات نبود، امروز هم نامی از ساخت گنبد برای حرم مطهر امام حسین (ع) در میان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج قاسم راهی را هموار کرد که خیّرین با گام نهادن در آن راه، آخرت خود را بیمه کردند.

 مگر می‌شود با دردانه‌ی درگاه الهی معامله کنی و سود نبری؟

مگر می‌شود، به پاس حرمت خون شهدا از مال خود بگذری، ذره‌ذره کنار بگذاری و خشت طلا به شهدا اهدا کنی و حسین علیه السلام پاسخ‌ات را ندهد؟

مگر می‌شود به نیابت از شهدای غواص که با دست بسته در آب به شهادت رسیدند، خشت طلا به گنبد ارباب هدیه کنی، ولی شهدا شفیع‌ات نشوند؟

مگر می‌شود به نیت شهیدان ابومهدی المهندس، حسین پورجعفری و دیگران همراهان حاج قاسم، خشت طلا به گنبد سیدالشهدا هدیه کنی و فردای قیامت درمانده باشی؟

چه خوب معامله‌ کرده این بانوی خوزستانی، از دیار حضرت دانیال نبی، با حسین علیه السلام و دیگر شهدا...

 از قرار معلوم و به قول معروف این بانوی بزرگوار، مایه‌دار و ثروتمند هم نیست، اما کم‌کم و به مرور پول‌هایی واریز می‌کند و زمانی که به حد نصاب خرید خشت طلا می‌رسد، اعلام می‌کند که به نام چه کسی یا چه کسانی ثبت شود.

خب این‌هم سعادت می‌خواهد که از خوزستان به کرمان و از آن‌جا به کربلا وصل شوی، بدون این‌که بخواهی ردپایی از خود به‌جا بگذاری.

تامین هزینه‌ی 11 خشت طلا برای تقرب خود و خانواده‌ به اهل‌بیت عصمت و طهارت، سه خشت طلا به نیت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، یک خشت به نیت شهدای غواص، یک خشت به نیت شهیدان ابومهدی المهندس و حسین پورجعفری و یک خشت به نیابت از شهدای محافظ شهید حاج قاسم سلیمانی، دلی دریایی می‌خواهد که این بانوی خوزستانی دارد. 

این خیّر بزرگوار به مرور تاکنون هزینه 17 خشت طلا برای گنبد جدید حرم مطهر امام حسین(ع) را به حساب نذورات ستاد بازسازی عتبات کرمان واریز کرده است. در حال حاضر هزینه هر خشت طلا مبلغ سی میلیون ریال است. 

امید آن‌که خداوند به شایستگی از همه‌ خیّرینی که در بازسازی عتبات نذر می‌کنند، بپذیرد و ذخیره‌ آخرت‌شان قرار دهد.

انتهای پیام/ ۳۳۸۸

منبع: فارس

کلیدواژه: امام حسین طلا قاسم سلیمانی خوزستان حرم مطهر امام حسین بانوی خوزستانی مگر می شود حاج قاسم حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد

سپیده بابایی رکنی مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی در آئین اهدای مدال خود در مشهد گفت: امروز مدالی را که به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم، در حقیقت برگرداندن امانت به دست صاحب اصلی اش امام رئوف است و بنده معتقدم که کار اصلی را خدا و حضرت ثامن الحجج(ع) انجام می‌دهد، فقط باید خلوص نیت داشت.

او افزود: من همواره در زندگی و بویژه مسابقات ورزشی به حضرت امام رضا(ع) متوسل می‌شوم، یک سری اسامی ناخودآگاه به ذهن و زبان انسان جاری می‌شود و نام ائمه اطهار(ع) از این دسته اسامی است.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: ورزشکاران و نخبگان با توجه به عشق و ارادت ویژه شان به امام رضا(ع)، مدال‌های ارزشمند خود که حاصل سال‌ها تلاش آنان است، را تقدیم امام رئوف می‌کنند و این همت والا باعث شکل‌گیری گنجینه‌ای ارزشمند از مدالهای ورزشی، علمی و فرهنگی در موزه حرم مطهر شده است.

علیرضا اسماعیل زاده بیان کرد: ۸۷ مدال المپیکی، ۹۰ کاپ ورزشی و سه مدال اخلاق در این گنجینه موجود است، همچنین ورزشکاران تیمی مثل ورزش فوتبال مدالهای متنوعی را به این موزه اهدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • عملیات وعده صادق ادعای گنبد آهنین را برهم زد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • عکس العمل فرمانده ارتشی وقتی حس کرد کسی شده است!
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد