Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:24:46 GMT

آخرین وضعیت استوکس، اوساگوآنا و رسن

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۱۷۳

آخرین وضعیت استوکس، اوساگوآنا و رسن

یحیی گل محمدی شرایط سه بازیکن خارجی این تیم که هنوز به ایران بازنگشته اند را تشریح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که از جلسه با رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس می آمد، دقایقی با خبرنگاران هم صحبت شد و ضمن گلایه شدید از باشگاه ها و مدیرانی که قصد تعطیلی لیگ را دارند، در بخشی از صحبت هایش هم به شرایط سه بازیکن خارجی تیم پرداخت و اینطور در مورد آنتونی استوکس، اوساگوآنا و بشار رسن توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وضعیت پیچیده استوکس
وضعیت استوکس مبهم است و بچه های حقوقی در حال پیگیری پرونده هستند.

 

رسن شنبه یکشنبه در ایران 
بشار رسن که فکر می کنم تا شنبه یکشنبه وارد ایران خواهد شد و در مورد بحث های مالی هم در جلسه صحبت کردیم و مشکلی در مورد او وجود ندارد.

 

نیجریه پرواز ندارد ! 
 در مورد اوساگوآنا اما پروازی از نیجریه وجود ندارد و باید ببینیم چه زمانی پرواز باز می شود تا این دو نفر به ایران بیایند.

گفتنی است روز گذشته رادوشویچ گلر سرخپوشان وارد ایران شد و امروز هم در محل باشگاه با خبرنگاران صحبت کرد.

کریستین اوساگوآنا یحیی گل محمدی (سرمربی) آنتونی استوکس پرسپولیس تهران بشار رسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستین اوساگوآنا یحیی گل محمدی سرمربی آنتونی استوکس پرسپولیس تهران بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

حمید مطهری دومین چهره‌ای است که بعد از خداداد عزیزی از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی جدا شده است. این بار البته نه خبری از اختلاف نظر بود و نه مصاحبه‌ای در این زمینه انجام شد؛ بلکه مطهری بی سروصدا ترجیح داد از تیم ملی برود و دوباره دستیار یحیی گل‌محمدی شود؛ این بار در تیم تراکتور تبریز.

مشخص نیست اگر قرار به تدوام دستیاری و کمک مربی‌گری بود، چرا مطهری در تیم ملی نماند و با قلعه‌نویی، تجربه حضور در جام جهانی را شریک نشد؟ در تراکتور و دستیاری گل‌محمدی چه نکته‌ای نهفته بود که حمید مطهری ترجیح داد این گونه از تیم ملی ساز جدایی را کوک کند؟ جواب این سوالات با آن‌چه در ادامه این نوشته می‌خوانیم، دیگر یک موضوع پنهان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در ایده تازه مطرح‌شده از سوی باشگاه تراکتور، پیش‌بینی شده در صورت صادر نشدن اجازه مربی‌گری گل‌محمدی، مطهری این تیم را اداره کند و یحیی در حالت کنترل از راه دور باقی بماند. در واقع مطهری تا زمان کسب مجوز مربی‌گری یحیی، نفر اول نیمکت تراکتور خواهد بود.

به همین دلیل او تراکتور را به دلیل آزادی عمل بیشتر انتخاب می‌کند و از تیم ملی می‌رود. هر چه هست این‌که سعید الهویی در تیم ملی، نقش‌آفرینی بیشتری دارد و این انتخاب قلعه‌نویی است. مطهری هم این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل جدایی‌اش از تیم ملی با پیشنهادی که از تراکتور رسید، قابل درک است!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • اولین حرف‌های یحیی در مورد تراکتور!
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • صحبت‌های مدیرعامل تراکتور درباره حضور گل‌محمدی در تبریز
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس