Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@02:37:56 GMT

هشدار جدی به مسافران مترو

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۲۰۷

صراط:

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اظهار کرد: از روزی که استفاده از ماسک در شبکه مترو و حمل و نقل اجباری شد، تمهیداتی را اندیشیدیم و در همه‌ی ایستگاه‌های مترو فروشندگان ماسک مستقر شدند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه افزود: در حال حاضر در تمامی ایستگاه‌های مترو فروش ماسک وجود دارد و همکاران در ورودی گیت‌های ورودی به شهروندانی که ماسک ندارند تذکر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسافران، موضوع را بی اهمیت جلوه می‌دهند، گفت: ما همیشه تذکر می‌دهیم و استدعا داریم که شهروندان بحث استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

نوبخت ادامه داد: هر چقدر که شهروندان این موضوع را جدی نگیرند، هم برای خودشان و هم سایر شهروندان و همکاران ما خطر ایجاد می‌کنند.

او افزود: ما برخورد می‌کنیم و به پلیس هم گفته‌ایم که موضوع را جدی‌تر بگیرند و از شهروندان خواهش می‌کنیم که از ماسک استفاده کنند، در صورتی که شهروندان به این شرایط (عدم استفاده از ماسک) ادامه دهند، ما برخورد‌های جدی تری خواهیم داشت و از ورود آن‌ها به شبکه جلوگیری خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه در پاسخ به این سوال که آیا داخل مترو هم نظارتی می‌شود، گفت: نظارت در داخل مترو امکان پذیر نیست، چراکه تعداد قطار‌ها زیاد هستند.

او افزود: در حال حاضر حدود ۸۰ هزار مسافر روزانه از مترو استفاده می‌کنند و فکر می‌کنیم که از هفته آینده مسافران ما بیشتر شوند و الزام است که مسافران از ماسک استفاده کنند.

نوبخت گفت: بزرگترین کاری که انجام دادیم این است که در شرایط تحریم توانسته‌ایم ناوگان را سراپا نگه داریم و درآمد ما در حال حاضر کاهش پیدا کرده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ادامه داد: خواهش می‌کنیم دولت و ستاد مبارزه با کرونا در بحث‌های مالی ما را کمک کنند و بتوانیم شرایط موجود را حفظ کنیم که شهروندان بتوانند شهرهایشان را به خوبی ادامه دهند.

نوبخت افزود: امیدواریم ۶۳۰ دستگاه واگن ما اضافه شود تا بتوانیم به سر فاصله کمتری برسیم و در حال حاضر سرفاصله خط ۲، ۳ دقیقه است.

او با بیان اینکه سرفاصله خط ۱ و ۴، ۳.۵ دقیقه است گفت: تمامی تمهیدات را توانسته ایم انجام دهیم، ولی نیاز حمایت‌های بیشتر هستیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از آغاز خدمت جدید این مدیریت در ارائه خدمات مراکز گردشگری ناژوان از نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و در سال ۱۴۰۳ که البته شروع ارائه این خدمات متبرک با روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) شد، ارائه خدمت ویژه مدیریت ناژوان در مراکز گردشگری در قالب بسته‌های گردشگری در سه طرح طلایی، نقره‌ای و بُرُنز اجرایی شد.

وی افزود: بر اساس پیشنهاد مدیریت ناژوان و سیر مراحل تصویب در کمیته عالی ناژوان و شورای اسلامی شهر اصفهان و ابلاغ آن از این پس خدمات مراکز گردشگری ناژوان علاوه بر فروش انفرادی مراکز تحت عنوان سه بسته فروش بلیت مراکز گردشگری نیز اجرا می‌شود.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر این اساس تا پایان روز بیست‌وچهارم فروردین سال جاری، بسته گردشگری طلایی ناژوان شامل خرید خدمت و بازدید از تمام مراکز گردشگری ناژوان (آکواریوم، باغ پرندگان، موزه صدف‌ها، باغ گیاهان گرمسیری و باغ نورانی گل رز)، با اعتبار یک روزه از قرار ۴۲۳ هزار تومان با اعمال تخفیف ۲۵ درصد به مبلغ ۳۱۷ هزار و ۲۵۰ تومان، بسته گردشگری نقره‌ای ناژوان شامل تمام مراکز گردشگری یاد شده ناژوان به جز باغ پرندگان با اعتبار یک روزه از قرار ۳۵۸ هزار تومان با اعمال تخفیف ۲۵ درصد به مبلغ ۲۶۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بسته گردشگری بُرُنزی ناژوان شامل تمام مراکز گردشگری یاد شده به جز آکواریوم ناژوان با اعتبار یک روزه از قرار ۲۲۳ هزار تومان با اعمال تخفیف ۲۵ درصد به مبلغ ۱۶۷ هزار و ۲۵۰ تومان ارائه می‌شود.

قائلی افزود: پیش‌بینی این بسته‌ها در راستای ایجاد امکان تفریح و نشاط خانواده محور و تسهیل در استفاده از تمام مراکز گردشگری ناژوان برای شهروندان و گردشگران صورت پذیرفت و سایر تدابیر اتخاذ شده تکمیلی در فرصت‌های آتی به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 739658

دیگر خبرها

  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • هشدار به مسافران؛ ترافیک سنگین در این آزادراه
  • «بسته‌های گردشگری» خدمت جدید ناژوان برای شهروندان و مسافران
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • جابجایی ۲۶ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» با مترو
  • هوای شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار فرار گرفت
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • هشدار فرماندهی انتظامی بوکان به رانندگان خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است