Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@15:12:58 GMT

محسنِ «ستایش» بدون بیوگرافی ماند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۲۹۰

محسنِ «ستایش» بدون بیوگرافی ماند

امیرمحمد زند یا همان «محسن» در سریال «ستایش» چندان از حضورش در این اثر نمایشی راضی نیست و می‌گوید این کاراکتر در میانه راه به حال خود رها شده و ابتر مانده است. او حتی تاکید می کند که قرار بوده کاراکتر محسن در سری سوم ستایش پررنگ تر و عملیاتی تر شود اما این نه تنها این اتفاق نیفتاده که حتی شخصیت داماد ستایش، مهجورتر و خنثی تر هم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر از سعید سلطانی، کارگردان سریال ستایش به عنوان انسانی شریف و کاربلد یاد می کند و همکاری با او را خاطره انگیز و جالب می داند. نکته جالب آن که، زند در سریال ستایش نقش داماد ستایش با بازی نرگس محمدی را ایفا می کند، در حالی که ۷ سال از او بزرگتر است. این بازیگر البته این موضوع را چندان مهم نمی داند و اعتقاد دارد که در کار بازیگری طبیعی است. زند از هواداران شبکه آی فیلم است و دوست دارد که این شبکه خاطره ساز، سریال«به دنیا بگویید بایستد» را که او در آن به ایفای نقش پرداخته، بازپخش کند.

زند در طول سال‌ها فعالیتش در عرصه بازیگری فرصت همکاری با کارگردانان صاحب سبکی همچون کیانوش عیاری، ابوالحسن داوودی، مهدی فخیم زاده و عزیزالله حمیدنژاد را در قالب سریال های هزاران چشم، زمین انسان‌ها، فوق سری و چرخ فلک داشته است. او یک فرشته بود، ما چند نفر، به دنیا بگوئید بایستد، عملیات ۱۲۵، آسمان من، ماه و پلنگ و محکومین از دیگر سریال هایی است که زند در آنها به ایفای نقش پرداخته.

سری دوم سریال ستایش این شب‌ها در حال پخش از شبکه آی فیلم است. به همین بهانه، گفت و گویی داشته ایم با امیرمحمد زند، بازیگر نقش محسن این مجموعه نمایشی.

این شب‌ها سریال «ستایش ۲» روی آنتن شبکه آی فیلم است. این سریال را دنبال می کنید؟

از دوستانم شنیده‌ام که در حال پخش است.

در زمان پخش سریال چه بازخوردها و نظراتی از مخاطبان می گرفتید؟

داستان سری دوم سریال ستایش به نوعی نیمه تمام ماند و فیلمبرداری متوقف و همه چیز به قسمت سوم موکول شد. قرار بود نقش محسن در سری سوم سریال پررنگ و عملیاتی شود که در شان من پس از بیست و اندی سال بازیگری هم باشد. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در سری سوم، این نقش همچنان ابتر ماند، یعنی مهجورتر از سری دوم. کاراکتر محسن در سری سوم ستایش هم بدون بیوگرافی و رها ماند. فکر می کنم یکی از اشتباهات بزرگم در کار بازیگری، نقش آفرینی در نقش محسن در این سریال بود.

شما از سری دوم وارد قصه سریال شدید و در قالب نقش محسن، خواستگار نازگل، دختر ستایش. درباره شخصیت پردازی این کاراکتر توضیح می دهید؟

زیاد نمی توانم درباره این نقش صحبت کنم. به نظرم شخصیت پردازی خوبی بر روی محسن انجام نگرفته بود، الا این که آدم منطقی و محترمی است. اما نقش سر و ته نداشت و هر چه جلوتر رفتیم هم شاکله بهتری پیدا نکرد. من از هوادارانم بخاطر بازی در این نقش عذرخواهی می کنم. قرار نبود نقش محسن این گونه رها باشد.

محسن استاد دانشگاه است و یک شخصیت فرهیخته و منطقی و با این وجود و علی رغم مخالفت شدید خانواده و به خصوص مادرش با نازگل ازدواج می کند. چقدر رفتارهای او را باورپذیر و ملموس برای مخاطب می بینید؟

اگر نقش در ستایش ۳ به شکل درستی ادامه پیدا می کرد و مخاطب بیشتر محسن را می دید، شاید می توانست باورپذیر باشد اما به خاطر این که نقش اصطلاحا کچل ماند شاید نوع رفتارش چندان برای بیننده ملموس نبود. خیلی ها به من ایراد گرفتند که چرا چنین نقشی را بازی کرده ام؟ وقتی رفتم که برای بازی در سریال صحبت کنم، فیلمنامه در حال نگارش بود و به من گفتند نقش محسن قرار است پررنگ و تاثیرگذار باشد. در ادامه اما این اتفاق نیفتاد و قصه به سمت و سوی دیگری رفت.

تجربه همکاری با سعید سلطانی به عنوان کارگردان سریال چگونه بود؟

آقای سلطانی انسان شریف و کارگردان کاربلدی هستند و همکاری با ایشان واقعا خاطره انگیز و جالب است.

شما در این سریال نقش داماد خانم نرگس محمدی را بازی می‌کردید، در حالی که به لحاظ سنی تفاوت آن چنانی با هم نداشتید، باید تجربه جالبی بوده باشد.

برای خود من به عنوان بازیگر خیلی تفاوتی ندارد. در یک فیلم دیگر، خانم سوگل طهماسبی نقش دخترم را بازی کردند در حالی که به لحاظ سنی خیلی اختلاف نداریم. مهم این است بازیگری که قرار است نقشی بزرگتر از سن و سال واقعی اش را بازی کند، چه حس و حال درونی ای را داشته باشد.

خودتان مخاطب شبکه آی فیلم هستید؟

سریال های آی فیلم را دنبال می کنم. خودم آی فیلم را دوست دارم و به نظرم شبکه ای حرفه ای است و کارش را خوب انجام می دهد. می بینم که بازخورد دیده شدن سریال ها در آی فیلم حتی از شبکه های سراسری هم بیشتر است.

تا به حال فیلم و سریالی را از خودتان با دوبله انگلیسی یا عربی از آی فیلم دیده اید؟

می دانم پخش شده است اما خودم ندیده ام. خودم نزدیک به ۹۰ فیلم و سریال دارم و قطعا تعدادی از آنها به دوبله از کانال های آی فیلم پخش شده است.

این روزها مشغول چه کاری هستید؟

این روزها که همه کارها به خاطر کرونا تعطیل شده است. قرار بود در یک فیلم سینمایی بازی کنم که قبل از شیوع ویروس کرونا تست گریمش هم انجام شد و فعلا متوقف شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سریال ستایش امیرمحمد زند پارسی خبر بازیگر شبکه آی فیلم سریال ستایش سری سوم سریال ها نقش محسن سری دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد

دریافت 15 MB

به گزارش همشهری آنلاین در این ویدئو خوانندگی یکی از شرکت کنندگان برنامه صداتو را می بینید که صدایی بسیار شبیه به محسن چاوشی دارد. او گفته است که علاقه داشته محسن چاوشی از طریق این برنامه صدای او را بشنود.

کد خبر 840969 برچسب‌ها موسیقی ایرانی خبر مهم تلویزیون - برنامه تلویزیونی موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - محسن چاوشی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • شوخی با ورزشکاران؛ 27 مارس 2024
  • کنسرت زنده محسن چاوشی ! | بدل چاوشی با آهنگ سنگ صبور همه را شوکه کرد
  • «گینس» محسن تنابنده در میان فیلم‌های امروز تلویزیون
  • تفاوت آرژانتینِ بدون مسی و آرژانتینِ مسی!‏
  • فلسطین و برد روحیه‌بخش در مقدماتی جام جهانی
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت