Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@19:45:22 GMT

بازیکنان سپیدرود رشت تست کرونا دادند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۲۹۱

بازیکنان سپیدرود رشت تست کرونا دادند

ایسنا/گیلان کادر فنی و بازیکنان تیم سپیدرود رشت به جهت غربالگری بیماری کووید ۱۹ و همچنین به‌منظور ازسرگیری تمرینات فشرده خود برای مهیا شدن در رقابت‌های هفته بیست و ششم، تست کرونا دادند.

تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود در راستای مصوبه ستاد کرونا در ورزش‌های حرفه‌ای و از شروط سازمان لیگ برای آغاز تمرینات ورزشی جهت حضور در رقابت‌های لیگ یک فوتبال است که این اقدام مهم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر پزشکی تیم سپیدرود انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار تست کرونا، آموزش کامل جهت نحوه انتقال ویروس کرونا، روش‌های پیشگیری، علائم بیماری، بهداشت فردی و گروهی و اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی به بازیکنان و کادر فنی سپیدرود داده شد.

افشین ناظمی، مدیرعامل تیم فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران حاضر در محل تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی این تیم با تقدیر از دکتر سالاری، ریس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت توجه به مقوله ورزش به‌ویژه فوتبال اظهار کرد: این تست قبل از شروع تمرینات رسمی فوتبال بر اساس پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

احمدرضا فیروزی، فیزیوتراپیست تیم سپیدرود نیز در حاشیه تست کرونا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز ۳۰ تست از بازیکنان و کادر فنی تیم گرفته‌شده، اظهار کرد: از مابقی بازیکنان سپیدرود که تعدادشان ۳۰ نفر هستند نیز فردا تست کرونا گرفته می‌شود و پس از اعلام تست و اعلام احتمالی ابتلای کادر فنی و بازیکنان تیم به کرونا ویروس، فرد مبتلا قرنطینه و تحت مراقبت باشگاه و کادر درمانی قرار می‌گیرد.

ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور از روز چهارم تیرماه با انجام هفته بیست و هفتم برگزار می‌شود اما تیم فوتبال سپیدرود رشت باید روز ۳۰ خردادماه در بازی عقب‌افتاده برابر تیم سرخ‌پوشان پاکدشت به میدان برود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تست کرونا بازیکنان و کادر فنی سپیدرود رشت تیم سپیدرود تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال

با اعلام کمیته انضباطی سرمربی و کادر فنی تیم استقلال تهران به دلیل تخلفاتی که در دیدار برابر آلومینیوم اراک رخ داده است باید دفاعیه خود را ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی جواد نکونام سرمربی، مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور و کیانوش رحمتی مربیان تیم استقلال تهران مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و نشر اکاذیب علیه داور مسابقه در مصاحبه پس از دیدار مقابل تیم آلومینیوم اراک از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال هفته بیست و دوم نفرات فوق باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

نکونام به کمیته انضباطی احضار می‌شود

البته نکونام به دلیل محرومیت نمی‌تواند در دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال مقابل شمس آذر روی نیمکت این تیم بنشیند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • دو غیبت غیرمنتظره در لیست تیم ملی والیبال
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی
  • ستاره غیرمنتظره لیگ والیبال در اردوی تیم ملی!
  • ارسال دفاعیه توسط کادر فنی استقلال تهران به کمیته انضباطی
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • فوتسال ایران بازیکنان باارزشی دارد/ نبود طیبی مشکلی ایجاد نمی‌کند