Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی مصطفوی بعد از ظهر چهارشنبه در اولین جلسه کمیته مشارکت‌های مردمی و سازمانهای مردم نهاد مبارزه با مواد مخدربر اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و فعال نمودن سازمانهای مردم نهاد در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و افزود: با اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و فعال کردن سازمانهای مردم نهاد، مردم نسبت به موضوع حساس شده و نقش اساسی را در مقابله و مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر یکی از آسیب‌های اجتماعی هر جامعه‌ای است و برای مبارزه، درمان و همچنین پیشگیری از این بلای خانمان سوز بعد از انقلاب اقدامات خوبی صورت گرفته که در این خصوص پیشگیری بهترین راه برای مقابله با این آسیب اجتماعی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه با بیان اینکه در بحث پیشگیری از ابتلاء به مواد مخدر، اقدامات فرهنگی مؤثر و ضروری هستند.

مصطفوی با بیان اینکه آذربایجان غربی به لحاظ مرزی بودن بیشتر در معرض این آسیب قرار دارد، اظهار کرد: با وجود تلاش‌های نیروهای امنیتی، ارتشی و قضائی، همچنان در معرض خطر این آسیب هستیم و باید برای مبارزه با این امر بیش از پیش تلاش کرده و از پتانسیل و توان سازمانهای مردم نهاد و تشکل‌های غیردولتی بهره بگیریم.

وی همچنین بر آموزش و افزایش آگاهی‌های مردم در خصوص پدیده شوم مواد مخدر تاکید کرد و گفت: در این خصوص طرح یاریگران زندگی اجرا می‌شود و ضروری استآموزش و پرورش در این خصوص و برای آموزش بیشتر برنامه ریزی کند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این جلسه بر تخصصی کردن سازمان‌های مردم نهاد تاکید نمود و اظهار داشت: تخصصی کردن سازمان‌های مردم نهاد یکی از اهداف ما است تا بیش از پیش از توان و پتانسیل سازمان‌های مردم نهاد بهره گرفته شود.

هادی طباطبایی بر لزوم شبکه سازی تخصصی سازمان‌های مردم نهاد جهت هماهنگی بیشتر بین سازمان‌های مردم نهاد تاکید کرد.

کد خبر 4935563

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی علی مصطفوی اعتیاد ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس سازمان های مردم نهاد سازمانهای مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از شناسایی و دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر در شهر قزوین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ فرهاد علی بیگی، اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مخفیگاه 2 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در شهر قزوین شناسایی شد.

 وی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضایی هر 2 متهم را در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه در بازدید انجام شده از مخفیگاه متهمان 551 گرم تریاک، 260 عدد قرص متادون و تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزیع مواد مخدر کشف شد، خاطرنشان کرد: هر 2 خرده فروش با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر در مازندران
  • مرگ ۹۱ نفر بر اثر مصرف مواد مخدر
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد