Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اولین نشسست پیشگیری و اطفای حریق با بیان اینکه این استان پارسال رتبه برتر در اطفای حریق را در میان استان‌های زاگرس نشین کسب کرد گفت: پیش بینی شده امسال با اتخاذ تمهیدات لازم، خسارت ناشی از حریق در مراتع و جنگل‌ها به کمترین میزان کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طی سنوات گذشته بیشترین آتش سوزی در سه منطقه بحرانی استان در شهرستان‌های کیار، لردگان و بروجن رخ داد.

محمدی مقدم از شناسایی ۶۵ منطقه پرخطر و مستعد آتش سوزی در استان خبر داد و گفت: اجرای برنامه‌های حمایتی و پیشگیرانه همچون تأمین تجهیزات و امکانات، تأمین نیروی انسانی در بحث حفاظت، ارسال پیامک برای ساکنین مناطق پرخطر و بهره برداران، نصب بنر‌های هشدار دهنده، توزیع بروشور و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله مواردی است که در راستای کاهش حریق در استان درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی اطفای حریق مراتع و جنگل ها جنگل های زاگرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه

سخنگوی آتش نشانی تهران: ساعتی پیش براثر حریق منزلی در مجیدیه یک مرد ۶۰ ساله با تایید عوامل اورژانش جان خود را از دست داد. حریق هم اکنون اطفا و محدوده ایمن سازی شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • فیلم/ آتش سوزی مرگبار خانه‌ای در مجیدیه
  • برنامه‌ریزی برای پیشگیری از حریق‌های احتمالی در فصل تابستان
  • پیش بینی کاهش نسبی دما در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان در چهارمحال و بختیاری
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان