Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@15:48:55 GMT

کشف ۲۴۰ کیلو حشیش از خودروی پیکان در شیراز

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۳۲۶

کشف ۲۴۰ کیلو حشیش از خودروی پیکان در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین گشت زنی در یکی از محله‌های شیراز به یک سواری پیکان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو میزان ۲۴۰ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد، افزود: در این خصوص یک نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، گفت: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری است.

کد خبر 4935566

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس حشیش مواد مخدر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت:بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از زمان اجرای طرح نوروزی ستاد مبارزه با مواد مخدر در مازندران کشف و ۴۵۰ نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

او افزود: برخورد قاطع با خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و اقدامات پیشگیرانه از اهداف ستاد و مطالبه جدی شهروندان است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر با اشاره به زمان اجرای طرح ۱۵ اسفند امسال لغایت ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۳، افزود: در همین راستا پلیس با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ به‌طور قاطع و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

شیرازی گفت: این طرح با هدف برخورد و شناسایی عوامل توزیع و فروش مواد مخدر در سطح استان و افزایش ضریب امنیت عمومی شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان و در آستانه سال جدید به مرحله اجرا گذاشته شده است.

او افزود: در هفته اول اجرای طرح نوروزی از ۱۵ اسفند تا ۲۲ اسفند ماه سال‌جاری ۴۵۰ نفر در ارتباط با جرایم مواد مخدر در مازندران دستگیر شدند که از این تعداد ۱۹۵ نفر خرده فروش و ۲۵۵ نفر معتاد متجاهر بودند.

شیرازی گفت: دستگیرشدگان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

او در پایان با تأکید بر دستور استاندار مازندران در جهت ایجاد انسجام و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های متولی و جذب حداکثری ظرفیت سازمان‌های ذی‌ربط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای اجرای طرح نوروزی ستاد، افزود: امیدواریم به مانند سال قبل در مصون‌سازی و سالم‌سازی استان ولایتمدار مازندران و رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی موفق‌تر عمل نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک