Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:57:31 GMT

کاراگر: به این دلیل می خواستم آربلوا را بزنم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۳۴۰

کاراگر: به این دلیل می خواستم آربلوا را بزنم

اسطوره لیورپول در یکی از بازی های تیمش که مقابل وستهام بود، با آلوارو آربلوا درگیری فیزیکی پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سال 2009 و در دیدار بین لیورپول و وستهام بود که بین جیمی کاراگر و آلوارو آربلوا درون زمین درگیری لفظی و فیزیکی رخ داد که با دخالت ژابی آلونسو ختم به خیر شد.

کاراگر در مصاحبه با اسکای اسپورتس در مورد آن اتفاق صحبت کرد و با مثال زدن از مستند آخرین رقص مایکل جوردن، اقدام به همذات پنداری با افسانه بسکتبال دنیا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوردن هم در شیکاگو بولز چندین بار با هم تیمی هایش دچار تنش و درگیری شد و کاراگر معتقد است همه چیز ناشی از تعصب شدید به تیم و عطش بالا برای کسب موفقیت است.

 

 

 

 

او در این رابطه گفت:« واضح است که من قابل مقایسه با مایکل جوردن نیستم و اهمیتی که او در بسکتبال داشت را من در فوتبال نداشتم ولی من هم مثل او به تیمم تعصب شدید داشتم و همین عشق و علاقه برخی مواقع باعث می شد خطوط قرمز را رد کرده و جنجال ساز شوم.

یک بار در زمین نزدیک بود هم تیمی ام آربلوا را بزنم و تقریبا این کار را هم انجام دادم. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و کنترل اعصابم را از دست دادم ولی خیلی سریع تمام شد. وقتی به یک چیز بیش از اندازه علاقه مند هستید، ممکن است به خاطرش حد و مرزها را کنار بگذارید.

تمام هدفم این بود که برابر وستهام کلین شیت کنیم تا په په رینا برنده دستکش طلایی شود. به همین دلیل بود که با آربلوا درگیر شدم. به آن حرکتم افتخار نمی کنم ولی همه چیز در لحظه اتفاق افتاد.»

 

 

 

جیمی کاراگر لیورپول رئال مادرید آلوارو آربلوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جیمی کاراگر لیورپول رئال مادرید آلوارو آربلوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم

علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها در حوزه مسکن گفت: یک حرکتی سال قبل برای توجه به حمل و نقل عمومی و بعد هم ساخت و ساز شروع شد که ساخت و ساز ابنیه نظیر خطوط مترو مد نظر قرار داشت که به همین دلیل هم این همکاری آغاز شده است.

وی ادامه داد: در مجموعه های مختلف مانند بانک مرکزی و وزارت کشور نهایت همکاری‌ها انجام شده است تا این اتفاق مهم در زمینه ترافیک و زیرساخت های مهم تهران اتفاق بیفتد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • شهادت یک تکاور در درگیری با گروهک تروریستی
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • درگیری پلیس خاش با گروهک تروریستی جیش الظلم
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • (ویدیو) رهبر انقلاب: درگیری‌های امروز جهان، رسانه‌ای است
  • درگیری جاده جابان یک نزاع خانوادگی بوده است