Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصاری گفت: در روز سالگرد امام خمینی صحبت های رهبری بصورت زنده و مستقیم اما خارج از حرم انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) در نشست خبری بزرگداشت مراسم رحلت امام خمینی (ره)  اظهار کرد: فلسفه مراسم امروز در ابتدا فرصتی برای تبادل نظر درباره برگزاری مراسم روز چهارده خرداد در حرم مطهر امام با عنایت به دستورات و مراعات همه الزامات بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: علت این دعوت این بود که ما طی چند روز گذشته در تماسی که با دفتر مقام معظم رهبری برای هماهنگی داشتیم ایشان پیشنهاد دادند که ما یک جلسه محدود را در حرم با این شرط که با پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا هماهنگ باشد، برگزار کنیم.   انصاری افزود: البته تکلیف شد که برنامه صحبت های رهبری کماکان بصورت زنده و مستقیم اما خارج از حرم برگزار شود و ما همیشه نظرمان تبعیت از دفتر مقام معظم رهبری است. برنامه ریزی های ما هم هماهنگ با دفتر رهبری است؛ قرار بر این شد که روز ۱۴ خرداد را در جلسه ستادی با توجه به ملاحظات آن بررسی کنیم و بعد برنامه ریزی کنیم برای اجرای مراسم.   بنابر گزارش باشگاه خبرنگاران، دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: طبیعتا اولین اولویت ما هماهنگی این برنامه با وزارت بهداشت مخصوصا ستاد مبارزه با کرونا و توجه به نظر آنها بود؛ علاوه بر این من تماس های مفصلی با دکتر نمکی و معاونان او و همچنین ستاد مبارزه با کرونا مخصوصا دکتر زالی داشتم که آنها هم به موضوع برگزاری این مراسم با رعایت ملزومات بهداشتی تاکید کردند.   او بیان کرد: در ابتدا گمان می کردیم مسئولان ستاد مبارزه با کرونا با برگزاری این مراسم مخالفت کنند، اما موافقت کردند و گفتند سقف حرم بلند بوده و درهای حرم بصورتی است که احساس نمی شود فضا بسته است. در عین حال هم قرار است تدابیر سخت گیرانه ای اندیشیده شود؛انشالله این مراسم با استمداد از خداوند بزرگ به خوبی برگزار خواهد شد.   در حال تکمیل....

منبع: دانا

کلیدواژه: امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جمعی از کارگران خراسان رضوی در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

در این دیدار قرار است ۶۴ نفر از کارگران واحد صنعتی و تولیدی خراسان رضوی به نمایندگی از جامعه کارگری خراسان رضوی  به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

این دیدار چهارشنبه ۵ اردیبهشت و در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

در خراسان رضوی بیش از یک میلیون کارگر در ۹۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • تصویری از «تیتر یک» سایت رهبری با محوریت حمله ایران به اسرائیل
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • حمله تند حسین شریعتمداری به مهدی فضائلی: رهبری سخنگو ندارد
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از تذکر برادرانه تا حمایت دلسوزانه!