Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین اسماعیلی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: هیات داوران این پویش پس از بررسی یک هزار و ۳۸ اثر رسیده به دبیرخانه، ٢٠٠ اثر را که حاوی خلاقیت در اجرا، ارائه الگوی مناسب ترویج کتابخوانی، جذابیت شنیداری و دیداری، حفظ زمان بندی مناسب و توجه به گسترش بهداشت فردی و اجتماعی بودند، انتخاب و معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه داوری مرحله نیمه نهایی پویش ملی "با کتاب در خانه" در چهار بخش قبل از دبستان، دبستان، متوسطه اول و دوم در ابتدای خردادماه انجام شد، اظهار داشت: داوری مرحله نهایی این طرح در حال برگزاری است و اسامی برگزیدگان این جشنواره در نیمه دوم خردادماه اعلام خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: برگزیدگان قزوینی در پویش ملی با کتاب در خانه به ترتیب باران حسین بالدران، روشا بابیزان، حسنا علی‌محمدی،  بردیا رحمانی ، پرنیا پرهیزکاری، سما ابراهیم‌خانی، فاطمه اسفندیاری و زهرا ابراهیمی در سه بخش پیش دبستانی، دبستان و متوسطه هستند.

اسماعیلی تاکید کرد: پویش با کتاب در خانه، بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ستاد هماهنگی  شهرها و روستاهای دوستدار کتاب و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ها شروع به کار کرد.

وی تصریح کرد: در این پویش، کودکان و نوجوانان سراسر ایران، در کلیپ‌های کوتاه ۲ دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند به معرفی کتابی پرداختند که در فضاهای قرنطینه خانوادگی مطالعه کرده‌اند و آنها در این کلیپ گاهی از معرفی ساده کتاب فراتر رفته و وارد گفت‌وگو با نویسنده، شخصیت‌ها و دوستانشان شده و نظرشان را درباره کتاب اعلام می‌کردند.

این مسوول یادآور شد: هدف از این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها، بهره بردن از امکانات موجود در فضاهای مجازی برای ترویج اجتماعی کتابخوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان در راستای گفت‌وگو پیرامون کتاب‌های مطالعه شده بود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین کتاب کتابخوانی طرح های ترویجی کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین کتاب کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین کتاب کتابخوانی کتاب در خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اجرای پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» گفت: این طرح یکی از برنامه‌های مهم کتابخانه‌ها استان در فصل بهار است.
فرهادی افزود: در سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.
وی ادامه داد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

دیگر خبرها

  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد