Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون ۴هزار و ۵۸۲ کیلو گرم مواد غذایی غیربهداشتی کشف و معدوم شده است.

 سید مجید ارجمند چهارشنبه ۷ خرداد در جمع خبرنگاران گفت: از اسفند ماه سال ۹۸ تا کنون ۱۲ هزار و ۸۵۶ بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در شهرستان انجام شده که طی آن ۴هزار و ۵۸۲کیلو گرم مواد غذایی غیربهداشتی کشف و معدوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به دلیل شیوع کرونا ویروس در این شهرستان، نظارت و فعالیت کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی جهرم از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی بیش از پیش بوده که در ادامه همین بازرسی‌ها از این مراکز، ۵۱۲ اخطاریه نیز به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی صادر شده و در نهایت پلمب ۲۲۶ مورد از این مراکز را به همراه داشته است.

ارجمند بیان کرد: همچنین ۱۱۰ بازرسی از کارخانجات تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان از سوی کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه انجام شده و برای کنترل بیماری کووید ۱۹ نیز ۸۵ دستورالعمل بهداشتی صادر و ابلاغ شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهرم معدوم سازی مواد غذایی فاسد مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و معدوم سازی ۳۵۰ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در شهرستان بابلسر

دکتر علی آقاجان نیا معلم رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار گفت: در راستای تحقق اهداف نظارتی دامپزشکی و به منظور برخورد قاطع با هر گونه تخلف بهداشتی در امر عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید کارشناسان اداره نظارت این شهرستان، از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها وآشپزخانه‌های شهرستان بازدید بعمل آمد.

او افزود: طی این بازدید توصیه‌های لازم وتخلفات بهداشتی مشاهده شده تذکر داده شد. همچنین مقدار ۳۵۰ کیلوگرم مرغ و کتف وبال و ران قطعه بندی شده بدلیل شرایط نگهداری نامناسب و فساد فرآورده از نظر ارگانولپتیکی ضبط و معدوم سازی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال و بختیاری
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ضبط و معدوم سازی ۳۵۰ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در شهرستان بابلسر
  • ۸۱ هزار کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در استان تهران معدوم شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد