Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@11:32:30 GMT

سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۱۴ خرداد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۵۳۴

سخنرانی رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۱۴ خرداد

رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) سخنرانی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) ظهر چهارشنبه در نشستی خبری به بیان جزئیات مراسم سی و یکمین سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی پرداخت و اعلام کرد: تا پیش از امروز قرار بود تا به دلیل شیوع بیماری کرونا و در راستای عمل به دستورات ستاد ملی کرونا مراسم سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به صورت مختصر در حرم مطهر ایشان در تهران برگزار شود، اما به دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم حفظ شان و جایگاه امام راحل، این مراسم منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قرار است حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران همچون سالیان گذشته به مناسبت سالگرد رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران سخنرانی داشته باشند که این سخنرانی در محلی خارج از حرم امام راحل و بصورت زنده انجام و از شبکه های مختلفت رادیویی، تلوزیونی و فضای مجازی پخش خواهد شد.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی‌هایی که با رسانه ملی انجام شده است، قرار است ویژه برنامه هایی به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی تولید و از شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش شود. همچنین بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با نهادهای مختلف در ایام سالروز رحلت امام راحل، شهرهای مختلف کشور در سرتاسر سیاه پوش خواهند شد.

به گفته انصاری قرار است در سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی، توزیع ۴ میلیون بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از حرم مطهر امام راحل آغاز شود.

لینک کوتاه: asriran.com/00342R

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب سخنرانی جمهوری اسلامی امام خمینی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل اسراییل با سپاه نابودی رژیم صهیونیستی را محقق خواهد کرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید احمد علم الهدی، آیت الله سید احمدعلم الهدی در پیامی به مناسبت حمله سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی آمده است:

احساس حلاوت این غرور دینی بر ملت غیرت‌مند ایران اسلامی مبارک باد.

بازوان توانا و سرانگشت معجزه نمای غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امتثال فرمان فرمانده کل قوا، حجت امام زمان (علیه السلام) و رهبر حکیم دلاور در تنبیه دشمن متجاوز که موجب سرور و شادمانی جهان اسلام شد؛ امید است قلب مقدس صاحب و آقای ما حضرت بقیة الله (ارواحنا فداه) را خوشنود سازد و تبسم رضایت‌مندی از این شجاعت ایثارگرانه ی سربازانشان و سپاه آن حضرت بر شکوفه لب های زیبایشان نقش بندد.

داغ های طاقت فرسایی که در مدت ۱۹۰ روز بر دل‌های مجروح ستم دیدگان غزه سنگینی می‌کرد با تماشای موشک ها و پهبادهای نورانی در آسمان فلسطین اشغالی تشفی پیدا کرد.

ما به تقلید از امام بزرگوار بر دست و بازوی این رزمندگان مقتدر بوسه میزنیم و بر این بوسه افتخار می‌کنیم.

بدیهی است در صورت هر حماقتی از جانیان اسرائیلی در تقابل با این رزمندگی قهرمانانه، دومین وعده صادق رهبر عظیم و فرزانه که تل‌آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد محقق میگردد. باذن الله و نصرته

سیداحمد علم الهدی

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهدمقدس

۲۷فروردین۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تقابل اسراییل با سپاه نابودی رژیم صهیونیستی را محقق خواهد کرد
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • تیتر و عکس معنادار روزنامه انگلیسی‌زبان ایران
  • تیتر یک تهران تایمز: تنبیه برای ثبات
  • ببینید/از صف اول تا صف آخر