Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا در خصوص تاثیر ویروس کرونا روی دنیای فوتبال به صحبت پرداخت.

طرفداری- لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا که این روزها شکل و شمایلش تغییر کرده، در خصوص از سرگیری تمرینات و شیوع ویروس کرونا، صحبت کرد. به گزارش مارکا، مسی در وبلاگ آدیداس در خصوص فوتبال جدید این روزها به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصور نمی کردم کرونا، جهان را تحت تاثیر قرار دهد

معتقدم هیچ کس انتظار شیوع چنین ویروس خطرناکی با این عواقب زیاد را نداشت. افرادی بودند که قبلا می گفتند گاه به گاه، همه گیری های جهانی پدید می آید اما حقیقت این است نمی توانستم تصور کنم که چنین ویروس خطرناکی پدید بیاید و تمام جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد. کار کردن بدون اطمینان داشتن از روزهای آینده اصلا آسان نیست. شرایط کنونی، نادر و استثنایی است. همه از خودمان می پرسیم چه زمان می توانیم با خیال راحت به تمرین بپردازیم و دوباره در مسابقات شرکت کنیم. برای هر فوتبالیست، حفظ تمرکز مسئله ای حیاتی است. گاهی اوقات مردم فکر می کنند که آمادگی ذهنی، نهایتا 60 درصد از آمادگی های لازم یک فوتبالیست است اما این مسئله در خصوص یک ورزشکار ورزش انفرادی صدق می کند. آمادگی ذهنی برای هر ورزشکاری بسیار مهم است. 

بازی کردن در استادیوم خالی عجیب است 

 صحبت از به پایان رساندن لیگ اسپانیا پشت درهای بسته وجود دارد اما این مسئله نیازمند یک سری چالش است. آماده سازی تیم باید مثل هر بازی دیگری باشد اما باید خودتان را از نظر فردی برای بازی در استادیوم خالی و بدون حضور تماشاگران آماده کنید. این شرایط بسیار نادر است. طبیعی است که بازگشت دوباره فوتبال، بدون حضور تماشاگران باشد.

از سرگیری مسابقات، مثل شروع یک فصل جدید 

 وقتی دوباره مسابقات از سر گرفته شود، مثل این است که فصل جدیدی را شروع کرده ایم. برای از سرگیری مسابقات باید مثل شروع یک فصل جدید، آماده سازی های خاصی داشته باشیم. از طرف دیگر مصدومان مهمی که داریم آماده خواهند شد. در واقع ما فصل 20-2019 را ادامه می دهیم اما فکر می کنم همه تیم ها و بازیکنان، شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد. گرچه دیگر در یک هفته، دو بازی انجام نمی دهیم. سعی می کنم هرروز سخت تمرین کنم. با این حال ناهماهنگی در تمرینات و نداشتن ریتم بازی ها مسئله جالبی نیست اما باید خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم. پس لازم است برای شروع دوباره لالیگا، آماده سازی های خاصی داشته باشیم.

تعویق کوپا آمریکا ناامیدکننده اما منطقی بود 

 هیچ چیز مهم تر از در ارتباط بودن با تیم نیست. گاهی با بازیکنان صحبت می کنیم و یکدیگر را می بینیم. به تعویق افتادن کوپا آمریکا ناامیدی بزرگی بود اما قطعا تصمیمی منطقی بود که باید گرفته می شد. کوپا آمریکای 2020 می توانست رویداد بزرگی برایم باشد و منتظر بودم در این مسابقات حضور یابم. اطلاع یافتن از تعویق مسابقات کوپا آمریکا 2020 برایم سخت بود اما این تصمیم را به خوبی درک کردم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوپا آمریکا فصل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو

تکلیف یکی از فینالیست‌های کوپا ایتالیا فرداشب در ورزشگاه المپیکو مشخص خواهد شد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم یوونتوس و لاتزیو از ساعت 22:30 روز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ۲۳ آوریل) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم با برتری ۲-۰ یوونتوس خاتمه یافت.

گفتنی است تکلیف دیگر فینالیست کوپا، روز چهارشنبه و پس از جدال فیورنتینا و آتالانتا مشخص خواهد شد. شاگردان وینچنزو ایتالیانو در فیورنتینا، بازی رفت را با نتیجه ۱-۰ برده بودند.

ترکیب احتمالی لاتزیو و یوونتوس یوونتوس (۲-۵-۳): پرین | روگانی، برمر، دنیلو | کامبیاسو، مک کنی، لوکاتلی، رابیو، کوستیچ | ولاهوویچ، کیه زا لاتزیو (۱-۲-۴-۳): مانداس | پاتریک، رومانیولی، گیلا | ماروشیچ، کامادا، وسینو، هوسای | فیلیپه اندرسون، لوییز آلبرتو | کاستیانوس کنفرانس خبری مکس الگری الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • این شروع یک بازی جدید است | مقام سابق اسرائیلی: اصابت ۵ موشک از ۷موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا
  • مدیر مسابقات لالیگا در 48 سالگی درگذشت
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • آمار حیرت‌انگیز بارسلونا در سانتیاگو برنابئو!