Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:19:15 GMT

عکس/ ضدعفونی وسایل تمرینی باشگاه سپاهان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۵۸۸

پیش از آغاز تمرینات امروز تیم سپاهان، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اماکن و تجهیزات تمرینی سپاهانی ها ضدعفونی شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت فوتبال ضدعفونی سپاهان لیگ برتر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه به صاحبان دامداری‌ها توصیه کرد که نگهبانان را بمنظور افزایش ایمنی و پیشگیری از وقوع سرقت احشام خود به وسایل ارتباطی از جمله تلفن همراه مجهز کنند.

 سرهنگ هادی کیان مهر با اشاره به دریافت گزارش‌های متعدد از سرقت احشام دامداری‌ها در بخش میمه افزود: نگهبانان این اماکن باید با همراه داشتن وسایل مورد نیاز و برقراری ارتباط با کلانتری‌ها، موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.


او گفت: در پی سرقت ۱۱ رأس گوسفند از یک دامداری در حومه بخش میمه شهرستان شاهین شهر، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شاهین شهر ومیمه افزود: در بررسی مأموران پلیس مشخص شد سارقان بصورت شبانه با نفوذ به دامداری از غیبت نگهبان در محل استفاده و بوسیله یک دستگاه وانت اقدام به سرقت احشام موجود در این دامداری کردند.


او تصریح کرد: در این رابطه مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ «لایبید»، عوامل سرقت را که ساکن شهرستان همجوار بودند شناسایی و پس از همانگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان احشام سرقت شده را کشف کردند.


این مقام انتظامی با اشاره به تحویل احشام کشف شده به مالباخته و معرفی متهمان به مرجع قضائی تاکید کرد: سرکشی مرتب به دامداری‌ها و هوشیار بودن نگهبانان می‌تواند مانع ایجاد شرایط سرقت برای سارقان احشام شود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • اقدامات ایمنی مهم در زمان باران و سیلاب
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث