Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروانی معتقد است نباید هر تیم ساز خودش را بزند و باید از قانون تمکین کرد.

طرفداری- افشین پیروانی می گوید از هیچ ارگانی برای امکانات بهداشتی پرسپولیس کمکی گرفته نشده است.

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جلسه او و یحیی گل محمدی با مدیران باشگاه گفت:

جلسه در خصوص اتفاقات تیم پس از شروع دوباره تمرینات بود و گزارشی به آقای رسول پناه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شرایط خوبی داریم، تمرینات با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

پیروانی در خصوص اینکه آیا در این چند روز تمرینات، مشکل خاصی وجود داشته یا خیر اظهار داشت:

اگر بخواهیم، مشکلی به وجود نمی آید اما اگر بخواهیم سمت و سویی حرکت کنیم، مشکل ایجاد می شود. لطفا فوتبالیست ها فاصله طبقاتی ایجاد نکنند، اصلا خود من با راننده تاکسی یا یک نانوا چه تفاوتی دارم. خطر برای همه وجود دارد و اگر قرار است همه سالم باشند باید به یک چشم به همه نگاه کرد. فکر می کنم باید دیدگاهی مثبت داشت و کسی نمی توانند تضمین دهد تا 2-3 ماه کرونا از بین برود و واکسن آن کشف شود. باید مثبت فکر کنیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی باید زندگی کردن در کنار کرونا را یاد بگیریم.

سرپرست پرسپولیس در مورد اینکه اکثر بازیکنان به دنبال برگزاری لیگ هستند اما برخی مدیران به دنبال ایجاد حاشیه برای تعطیلی لیگ بوده و حتی در این خصوص نامه نوشته اند، گفت: 

مشکلات اقتصادی در این خصوص بی تاثیر نیست. باید به مدیران حق دهیم چون باشگاه ها در آمدی ندارند و در حال هزینه هستند اما همگی باید از قانون پیروی کنیم. عکسی از شمال هم دیدم که از روزهای غیر کرونایی هم شلوغ تر بود و نمی توانیم بگوییم فقط فوتبال کرونا دارد و باید این شعار را حذف کنیم.

وی در پاسخ به اینکه برخی معتقدند پرسپولیس امکانات خاصی برای شروع دوباره تمریناتش داشته عنوان کرد:

زمانی که باید قرنطینه را رعایت می کردیم، وظیفه داشتم و به سراغ شرکت هایی رفتم. به گونه ای آینده نگری داشتیم. از هیچ ارگانی کمک نگرفتیم و کسی به ما کمک نکرده است. اگر تونل ضد عفونی داریم به خاطر همت مدیران باشگاه بوده و منم به عنوان عضوی از باشگاه پرسپولیس، سلامت بازیکنان برایم مهم بوده است. تلاش کردم تا بتوانم امکاناتی را در حد نام بزرگ پرسپولیس تهیه کنیم و روند خوبی در حال سپری است و مشکلی نداریم.

پیروانی در خصوص عدم قاطعیت فدراسیون در خصوص شروع دوباره لیگ گفت:

وقتی فدراسیون چند ماه است که رئیس ندارد و در این خصوص این مسئله بی تاثیر نیست. سال جام جهانی است و مگر می شود فوتبال را تعطیل کرد؟ رفتن به جام جهانی مهم نیست؟ باید تمرین باشد. مگر می شود بازیکنان 3-4 ماه تمرین نکنند. خود تیم هایی که نماینده آسیا هستند حتی! می توانیم بگوییم که 2 3 بازیکن و مسئول ما کرونا گرفته و در مسابقات شرکت نمی کنیم؟ خب به راحتی تیم را جریمه و آن را حذف می کنند. متاسفانه بعضی باشگاه‌ها هم ساز خودشان را می‌زنند و تعیین تکلیف می کند. نمی‌شود هر کسی دلش خواست اظهار نظر کند و تصمیم بگیرد و بلکه به ما به یک فدراسیون و سازمان لیگ مقتدر احتیاج داریم.

وی افزود:

حالا باز هم من از سازمان لیگ تشکر می کنیم. بازی ما و سپاهان را بدون تماشاگر کردند و همه گفتند که به خاطر پرسپولیس بود اما همه دیدیم که تمام جهان بازی‌ها بدون تماشگر برگزار شد. اکنون هم با همت سازمان لیگ تست کرونا از باشگاه‌ها گرفته می‌شود و الان هم مشخص شد که چند نفر کرونا دارند. اگر اجبار نمی‌شد، این افراد مبتلا به کرونا مشخص نمی‌شدند. یکسری از ترس اوت شدن و یکسری هم از ترس سهمیه نگرفتن می‌گویند فوتبال برگزار نشود. قانون می‌گوید تمام اصناف باز هستند و همه باید پیروی کنند و به یک فدراسیون و سازمان لیگ مقتدر باید آن را اجرا کنند. بعضی تیم‌ها می گویند برگزاری لیگ فقط به خاطر یک تیم خاص است اما باید فرقی بین پرسپولیس که تیم اول جدول است و سایر تیم‌ها باشد.

سرپرست پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با بازیکنان تصریح کرد:

ما 9 بازی در لیگ، 2 بازی در جام حذفی و 4 بازی جام باشگاه ها در پیش داریم. این بازی‌ها برگزار خواهد شد و من همین جا به هواداران میلیونی مان می‌گویم که بعد از این بازی‌ها تمام بازیکنان در پرسپولیس می مانند و خیلی از بازیکن‌ها نیز دلشان می‌خواهد در پرسپولیس بازی کنند.

پیروانی در خصوص نامه چهار باشگاه لیگ برتری مبنی بر انصراف باشگاه‌ها از لیگ و شکایت به فیفا عنوان کرد:

این دوستان هم نظراتشان را گفتنند اما نظر پرسپولیس این است که با قدرت در لیگ ادامه می دهیم تا قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شویم.

وی درباره کادر فنی تیم ملی و وضعیت کریم باقری گفت:

او از مربی های بزرگ است و با پرسپولیس قرارداد دارد. او عاشق پرسپولیس است و هر پیشنهادی بیاید او در تیم می ماند. به شایعات توجه نکنید و به آن نپردازید.

پیروانی در خصوص پروتکل ابلاغی و انتقاد برخی از آن گفت:

خواندن این پروتکل دو ساعت طول می کشد. اگر بخواهیم صد در صد آن را اجرا کنیم سخت است اما بیاد بین خوب و خوب تر باید خوب تر را انتخاب کنیم. کل تیم ما موظف هستند پروتکل را رعایت کنند تا به کسی آسیبی نرسد. در نهایت، باید عادت کنیم در کنار کرونا فوتبال بازی کنیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیروانی در خصوص سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا اسدی بعد از اینکه دو فصل از جدایی‌اش‌ از پرسپولیس گذشته، قصد دریافت مطالباتش را داشت که این مسئله نهایی نشده است.

به نقل از ورزش سه رضا اسدی که به عنوان یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی فصل بیست و یکم به پرسپولیس پیوست، بعد از جدایی راهی تراکتور و اکنون نیز سپاهان شده است. مدعی آقای گلی دو فصل اخیر فوتبال ایران که شانس حضور در تیم ملی را نیز زیر نظر امیر قلعه‌نویی به دست آورده، چندی پیش بابت مطالباتش از پرسپولیس شکایتی را علیه سرخپوشان ثبت کرد که با دریافت حکم نیز همراه شد.

با این حال باشگاه پرسپولیس با رد این ادعا و بردن پرونده به کمیته استیناف به دنبال دریافت فرصت در خصوص این مطالبات ۲ میلیاردی بود. با این حال رضا اسدی موفق شد حکم قطعی در این خصوص دریافت کند اما پرسپولیسی‌ها تنها به واسطه اشکال حقوقی (ضمیمه نشدن برگ قرارداد در شکایت) آن را رد کردند.

اسدی که پیش از این در دو مرحله در آستانه توافق برای کاهش مطالبات خود برای دریافت آن بود، اکنون به واسطه اتفاقات رقم خورده قصد خود برای شکایت از این باشگاه به AFC را نهایی کرده و در این زمینه با ارائه مستندات ترجمه قراردادش و همچنین احکام فدراسیون فوتبال، این موضوع را از کنفدراسیون آسیا دنبال می‌کند.

این در حالیست که باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه‌ای به دنبال حل پرونده‌ها و موانع خود است و باید دید در این خصوص چه برنامه‌ای برای توافق و پایان دادن به ماجرای رضا اسدی خواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888612

دیگر خبرها

  • قانون جدید برای توپ جمع‌کن‌ها؛ خبری از گل مشهور اوریگی نخواهد بود
  • پیکان و در پیش داشتن دو فینال سخت دیگر
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • گوگل از عملکرد خود در اروپا دفاع می کند
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین