Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از پیش‌بینی ناپایداری‌های همرفتی از بعد از ظهر امروز همراه با رگبار موقتی باران، رعد و برق، وزش باد شدید و تند باد خبر داد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اصفهان، با اشاره به ناپایداری‌های همرفتی اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز ناپایداری‌ها همراه با رگبار موقتی باران، رعد و برق، وزش باد شدید، تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ناپایداری‌های همرفتی در نیمه غربی، مناطق شمال و جنوب استان گرد و خاک محلی، وقوع صاعقه و تگرگ را به دنبال دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه رعایت تمهیدات لازم برای رگبارهای موقتی ضروری است گفت: ممانعت از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها، اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، محافظت از مزارع و باغات، سازه‌های گلخانه‌ای، تابلوها و داربست‌ها در برابر باد شدید، باران و تگرگ الزامی است.

طوفانی با سرعت 50 کیلومتر اصفهان را درنوردید؛ شکستگی درختان و آسیب 2 خودروطوفان یکشنبه سبب خسارات بسیاری به منازل مسکونی چند شهر مازندران وارد کردتعداد قربانیان طوفان آمفان در کشور هند به 80 نفر رسید

وی تصریح کرد: لایروبی کانال‌ها و زهکش مزارع و باغات و خودداری از تردد و توقف دام‌ها در حاشیه رودخانه‌های فصلی و دره‌ها و شیب کوه‌ها نیز توصیه می‌شود.

انتهای پیام/166/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپایداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، صادق ضیاییان بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری درباره شرایط جوی اظهار کرد: امروز (۳۰ فروردین) در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی وقوع رگبار و رعدو برق، گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: هواشناسی ایران / بارش باران و تگرگ در ۸ استان

وی ادامه داد: جمعه (۳۱ فروردین) در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال فارس و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی اوایل هفته آتی گفت: شنبه (ول اردیبهشت) در غرب سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، شمال و شرق فارس، شمال هرمزگان، ارتفاعات کرمان و مناطقی از اصفهان و یزد وقو رگبار باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بعداز ظهر یکشنبه (۲ اردیبهشت) با ورود سامانه بارشی از غرب به‌تدریج بارش باران در مناطقی از غرب، شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی آغاز می‌شود همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی، شمال فارس رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: دوشنبه(۳ اردیبهشت) با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکز کشور، رگبار پراکنده رخ می‌دهد همچنین با تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی و مرکزی کشور، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره شرایط جوی دریای عمان توضیح داد: امروز (۳۰ فروردین) شرق تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا ( ۳۱ فروردین) صاف، در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی شنبه (اول اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227560 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • هوای کرمان بارانی به همراه بارش تگرگ
  • هواشناسی ایران/ هشدار وزش باد شدید و رگبار باران در نقاط مختلف کشور
  • مدارس ۱۱ شهرستان مجازی شد
  • ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان گزارش بارندگی داشتند
  • بارندگی‌های شدید در هرمزگان؛ مسدود شدن دو محور در شرق
  • محور قصرقند به نیکشهر مسدود شد
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • اعلام آموزش غیرحضوری مدارس برخی از شهرستانهای فارس
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند
  • نشست مدیریت بحران در استانداری هرمزگان/ بارش‌ها در هرمزگان شدید است