Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:58:12 GMT

وجود ۲۷۰ هزار ژیمناستیک‌کار ثبت شده در کشور

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۷۱۶

وجود ۲۷۰ هزار ژیمناستیک‌کار ثبت شده در کشور

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷۰ هزار ژیمناستیک‌کار ثبت شده در کشور داریم، گفت: متأُسفانه چهارمحال و بختیاری سهمی از پویایی و فعالیت‌های این رشته در سال‌های اخیر نداشته است.

زهرا اینچه درگاهی هفتم خردادماه در مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری با اشاره به موفقیت‌های فدراسیون ژیمناستیک در حدود ۲ سال گذشته در رقابت‌های ملی و بین‌المللی، اظهار کرد: اما متأسفانه چهارمحال و بختیاری سهمی از پویایی و فعالیت‌های این رشته در سال‌های اخیر نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه در حال حاضر ۲۷۰ هزار ژیمناستیک‌کار ثبت شده در کشور داریم، تصریح کرد: در فاصله زمانی ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷ در رشته ژیمناستیک تنها ۹ مدال در تورنومنت‌های ورزشی بین‌المللی کسب شده بود، اما در سایه برنامه‌ریزی در ۲ سال گذشته ۶۰ مدال در این رشته توسط ورزشکاران کسب شد.

وی اضافه کرد: همچنین توانستیم سهمیه المپیک جوانان را کسب و به مدال برنز در این مسابقات دست پیدا کنیم، همچنین در ۲ سال گذشته موفق به کسب ۲ مدال همزمان در مسابقات آسیایی شدیم.

اینچه درگاهی با تأکید بر اینکه در دوران سرپرستی برای هیأت‌ها امکان برنامه‌ریزی بلندمدت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: حضور ورزشکاران ژیمناستیک‌کار چهارمحال و بختیاری در گذشته در ورزش همگانی و مسابقات کشوری و بین‌المللی پررنگ نبوده است، امیدواریم با انتصاب رئیس هیات، این ورزش در این استان دستخوش تغییر و تحولات مثبت شود.

در ادامه جلسه حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه انضباط مالی از مهم‌ترین پارامترها در هیات‌های ورزشی است، اظهار کرد: سازمان بازرسی بر موضوعات مالی نظارت دارد، بنابراین انضباط مالی باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه ورزش همگانی باید در رشته ژیمناستیک توسعه پیدا کند، عنوان کرد: متأُسفانه زیرساخت‌های ورزشی در این رشته ضعیف است.

کرمی خاطرنشان کرد: لیگ موتور محرکه ورزش قهرمانی است، بنابراین باید برای فعال‌سازی این رشته برای حضور در لیگ تلاش کرد.

در پایان جلسه محمدمراد مرادی با کسب ۸ رای از ۱۵ رأی به عنوان رئیس هیات ژیمناستیک چهارمحال‌وبختیاری انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه چهارمحال و بختیاری ژيمناستيک وزارت ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ژیمناستیک کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ این رشته رزمی حالا پس از گذشت ۳۰ سال از حضورش در ایران به عنوان یک انجمن ورزشی مستقل کار خود را در کشور آغاز کرده است.
مسئول هیئت موی تای استان اصفهان با بیان اینکه موی تای یک ورزش رزمی با قابلیت‌های بالایی است، گفت: این رشته ورزشی از سال ۱۳۷۸ ازاصفهان فعایت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


یوسف محرابی افزود: این رشته جذاب ورزشی با فنون خاص رزمی آمیخته شده که متشکل از ضربات، دست، آرنج و پاست که سال‌ها زیر نظر چند انجمن و کمیته ورزشی بود ولی با پیگیری‌های به سرانجام رسیده موافقت وزارت ورزش و جوانان این ورزش رزمی به صورت یک انجمن ورزشی مستقل کار خود را در ایران آغاز کرده است.
محرابی گفت: موی تای دارای فدراسیون جهانی است و ورزش آن از قوانین و مقررات کامل و استاندارد پیروی می‌کند. وی در ادامه و با بیان اینکه استان اصفهان یکی از پایگاه‌های این ورزش در ایران است.
وی افزود: چه در حوزه قهرمانی و چه همگانی اصفهان در موی تای پیشتاز کشور است. مسئول هیئت موی تای استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار نفر در استان اصفهان در رشته موی تای فعالیت می‌کنند که تعدای از آنها با حضور در تیم‌های ملی نشان‌های بین الملی و جهانی زیادی را برای کشور به ارمغان آورده اند.

دیگر خبرها

  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور