Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از نشست با مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تقریباً هر هفته جلسه می گذاریم و درباره وضعیت تیم و پیگیری امور صحبت می کنیم و کارهایمان را مثل امروز هماهنگ می کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت آنتونی استوکس عنوان کرد: او باید به تمرینات می‌آمد که نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت او پیچیده و مبهم است و بخش حقوقی باشگاه پیگیر هستند.

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت ویژه از پرسپولیس برای برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر افزود: نمی‌دانم منظور از حمایت ویژه چیست. فکر می‌کنم بیشتر بحث مدیریت مهم است. نیاز نیست هزینه خاصی صرف موارد بهداشتی شود. هر بازیکن و مربی حاضر است با هزینه شخصی خودش هم تست کرونا را بدهد.

وی افزود: به نظرم دارند فرار می کنند که هزینه مابقی لیگ را نکنند. آیا باشگاه‌هایی که دنبال تعطیلی لیگ هستند حاضرند پول قرارداد بازیکنان‌شان را بدهند؟ حداقل ۶ الی ۷ ماه طول می کشد تا واکسن کرونا بیاید.

گل محمدی یادآور شد: مدیران باشگاه‌هایی که به تعطیلی لیگ اصرار دارند می‌خواهند زرنگ بازی درآورده و برخی مربیان و بازیکنان هم آنها را همراهی می‌کنند که عجیب است. اگر لیگ تعطیل شود همه بازیکنان و مربیان متضرر خواهند شد.همه مشاغل در شرایط فعلی شروع به کار کرده‌اند. اداره‌ها، مترو، اتوبوس، شرکت‌های هواپیمایی که خیلی با مردم سرکار دارند و شغل‌شان هم خطرناک است کارشان را شروع کرده‌اند. فکر نمی‌کنم فقط بخواهند فوتبال را تعطیل کنند. از فدراسیون پزشکی ورزشی گله دارم بدون اینکه جواب تست برخی باشگاه ها بیاید آنها تمرین کردند و این می تواند مشکل ساز شود.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بشار رسن و کریستین اوساگونا خاطرنشان کرد: بشار رسن قرار است تا شنبه و یکشنبه هفته آینده به تهران برسد. درباره بحث های مالی او همین امروز صحبت کردیم.متاسفانه برای اوساگونا پروازی از نیجریه وجود ندارد و باید منتظر ماند تا این مشکل حل شود.

گل محمدی در خصوص نبود آزمایشگاه واحد برای دادن تست کرونا تصریح کرد: بطور کلی می گویم موضع فدراسیون فوتبال باید قوی باشد و باید قویتر از اینها ظاهرشود. برخی دنبال این هستند که ماهیت لیگ و فوتبال را خراب کنند و دانسته یا ندانسته دارند به فوتبال کشورمان ضربه می‌زنند. استانداردهای بهداشتی در ایران بالاست و کیت های غیر استانداردی فکر نمی کنم وجود داشته باشد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت در مورد نامه فرهاد مجیدی به مدیرعامل استقلال برای گرفتن تضمین بابت نگرفتن اعضای تیم بابت کرونا گفت: کسی می تواند چنین تضمینی بدهد؟ در حرف‌هایم گفتم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خیلی مهم است. در هر شغلی امکان ابتلا به ویروس بالاست و فوتبال هم یکی از این مشاغل است. چیزی که مشخص است نمی توانیم فوتبال را تعطیل کنیم. در این شرایط باید با این ویروس کنار بیاییم.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با اینکه آیا بازی دوستانه‌شان با نیروی زمینی قطعی شده است یا نه؟ گفت: آنها دیروز تست داده اند و امروز جواب تست آنها می آید. پزشکان دو تیم با هم در ارتباط هستند.

وی راجع به لیست مازاد پرسپولیس در پایان فصل عنوان کرد: الان برای این حرف‌ها زود است. وقت برای صحبت در این باره زیاد است. در مسیر قهرمانی پرسپولیس ۹ فینال در لیگ برتر در پیش داریم. با تیم هایی که خطر سقوط یا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارند بازی داریم.

کد خبر 4935580

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال شیخ دیاباته سردار آزمون تیم ملی فوتسال ایران سرمربی پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم

همشهری‌آنلاین - علی‌اصغر درویش

تیم پرسپولیس شب گذشته از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف ملوان رفت و سرخ‌پوشان پایتخت موفق شدند در یک بازی سخت و نفسگیر با یک گل به برتری برسند تا همچنان در یک امتیازی استقلال صدرنشین در رده دوم جدول قرار بگیرند. یکی از اتفاقاتی که پرسپولیس را بویژه در نیم‌فصل دوم در مسیر پیروزی قرار داده تغییر سبک بازی سرخ‌هاست موضوعی که با آمدن اوسمار روی نیمکت پرسپولیس و حضور چند بازیکن جدید تاثیر خودش را بخوبی نشان داده است.

اسماعیل حلالی ستاره سابق پرسپولیس با اشاره به این موضوع درباره روند رو به رشد این تیم با روزنامه همشهری گفت و گو کرد.

*پرسپولیس در یک بازی سخت ملوان را شکست داد. بازی چطور بود؟

با تیمی بازی می کردیم که یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ امسال است و مهره‌های کارآمدی دارد. این تیم همه چیز دارد، هم در حمله و هم در دفاع عملکرد خوب هستند اما در چند صحنه اشتباهات ریزی داشتند که پرسپولیس استفاده کرد و به گل رسید. پرسپولیس نسبت به بازی قبل بهتر بازی کرد و موقعیت‌هایی هم در جریان بازی ایجاد کرد که به گل تبدیل نشد.

*پیروزی‌های سریالی پرسپولیس کام هواداران این تیم را حسابی شیرین کرده و برخی از طرفداران این تیم ناخوداگاه به مقایسه تیم اوسمار و گل‌محمدی می‌پردازند. آیا این مقایسه درست است؟

اگر تیم اوسمار همان تیم گل‌محمدی بود می‌شد مقایسه کرد اما با حضور نفرات جدید در پرسپولیس قیاس درستی نیست.

*آیا سبک بازی پرسپولیس با آمدن اوسمار عوض شده است؟

عوض شده اما تغییر بازیکنان و نفرات جدید در این مسیر خیلی به سرمربی برزیلی کمک کرده است شاید اگر این نفرات در زمان گل‌محمدی به تیم اضافه می‌شدند این روند خوب در پرسپولیس یحیی هم اتفاق می‌افتاد.

*نقطه ضعف‌هایی که پرسپولیس در زمان گل‌محمدی داشت برطرف شده است؟

من بارها فریاد می‌زدم که پرسپولیس در پست دفاع چپ مشکل دارد اما بیشتر در دفاع راست بازیکن جذب می‌شد. پرسپولیس مدت‌ها بود که دفاع چپ کلاسیک نداشت چرا که با حضور بازیکن تخصصی در این پست می‌توانست به غیر از سمت راست از سمت چپ هم نفوذ داشته باشد.

*حالا با حضور عبدالکریم حسن به نظر می‌رسد این ضعف برطرف شده است. ارزیابی شما از عملکرد مدافع قطری چیست؟

خیلی باتجربه و پخته عمل می‌کند، خوب به نفرات هجومی اضافه می‌شود و شوت‌های خوبی می‌زند و فکر می‌کنم با گذشت زمان بیشتر به شرایط عادت می‌کند و عملکرد بهتری نشان خواهد داد.

*اورونوف خرید خوبی برای پرسپولیس بود. کیفیت این بازیکن را چطور دیدید؟

به لحاظ تکنیکی و فوق‌االعاده است و قابلیت فردی خیلی بالایی دارد.

*کادر فنی استقلال بعد از پایان بازی با آلومینیوم به اشتباهات داوری معترض شدند و صحبت‌هایی در این خصوص مطرح شد که نگاه‌ها به سمت یک تیم خاص بوده و داوری‌ها همیشه به نفع پرسپولیس است. چه صحبتی در این زمینه دارید؟

خیلی دوست ندارم درباره این حاشیه‌ها صحبت کنم به نظرم بازیکنان پرسپولیس نباید به این صحبت‌ها توجه کنند و روی کار خودشان تمرکز کنند تا تیم به حاشیه نرود.

*پیش‌بینی اسماعیل حلالی از قهرمان لیگ چیست؟

به احتمال خیلی زیاد پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

کد خبر 844508 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • پرسپولیس قهرمان خواهد شد | بارها فریاد می‌زدم که در این پست بازیکن می‌خواهیم
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد
  • ویرا از گل محمدی جلو زد!
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟
  • ایران در محاصره ۳ ویروس است!
  • پاسخ باشگاه پرسپولیس به کنایه‌های استقلالی‌ها
  • پاسخ تند پرسپولیس به استقلالی‌ها