Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سنندج گفت: رژیم مستکبر آمریکا با تحریم نیروی انتظامی نشان داد که دشمن امنیت و آرامش اجتماعی ملت های مستقل بوده و کمر به سلب آسایش عمومی در مناطق مختلف بسته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا فایق رستمی در گفت و گو با خبرنگار کُردتودی اظهار کرد: رژیم مستکبر و جهانخوار آمریکا با داعیه دارای بر حکومت بر جهان دست به انواع خرابکاری ها در نقاط مختلف می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پشت همه آشوب ها و جنگ ها در سطح جهانی نشانه هایی از دخالت آمریکایی ها پیدا می شود و آن ها منافع خودشان را در ناآرامی دیگر نقاط می بینند.

امام جمعه سنندج گفت: آمریکایی ها با راه انداختن جنگ های مختلف به فروش هزاران میلیاردی اسلحه پرداخته و تنها چیزی که برای آنان اهمیتی ندارد جان و مال انسان هاست.

ماموستا رستمی افزود: استکبار جهانی از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی ایران با انواع توطئه ها سعی بر خدشه دار کردن مسیر عزت ملت ایران نمود اما به فضل الهی و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری تاکنون این توطئه ها به ثمر ننشسته است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت ایران در این چهل سال اشاره کرد و گفت: این تحریم ها و ناجوانمردی ها سختی های بسیاری را بر ملت ایران تحمیل کرده است اما هیچگاه بر عزم و اراده ملت ایران در مسیر عزتمندشان اثری منفی نگذاشته است.

ماموستا رستمی افزود: طی چند روز اخیر نیز شاهد تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی رژیم مستکبر آمریکا بودیم که این امر نشان دهنده این مطلب است که آمریکایی ها از امنیت و آرامش پایدار در ایران سخت ناراحت هستند و به هر دری می زنند که این امنیت و آرامش را به هم زنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی وظیفه اش استقرار امنیت در جامعه و حفاظت از جان و مال اقشار مختلف مردم است و تحریم این نیرو توسط آمریکا به این معناست که دشمنان سعی بر خدشه دار کردن امنیت جامعه و تعدی به جان و مال ایرانیان را دارند.

ماموستا رستمی در پایان سخنان خود اظهار کرد: باید همه ما در برابر توطئه های استکبار جهانی هوشیار باشیم و با انسجامی همه جانبه از امنیت و اقتدار کشورمان حفاظت نماییم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیروی انتظامی ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست صمیمی بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر سرتیپ حیدری سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • رئیسی: همکاری‌ها برای بی‌اثر کردن دشمنی‌ها علیه دو ملت ایران و سریلانکا باید تقویت شود
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف