Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار تقی مهری اظهار کرد: برابر اطلاع رسانی های صورت گرفته همه مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۹۸ فارغ التحصیل شده اند، با هدف تامین کادر پزشکی مراکز درمانی و مقابله با ویروس کرونا باید تا تاریخ ۹۹/۲/۱۵ نسبت به ثبت درخواست اعزام و تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی سال ۹۸ هرچه سریعتر وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند،گفت: مشمولانی که از تاریخ مذکور مدت غیبت اولیه آنان از یک روز تا ۳ ماه باشد،سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به ۶ ماه اضافه خدمت تنبیه می شوند.

سردارمهری افزود: مشمولان رشته های پزشکی و پیراپزشکی که در سال ۹۹ فارغ التحصیل شده اند ،فعلا می توانند از مهلت معرفی یک ساله خود استفاده کنند و ضروری است قبل از اتمام مهلت مذکور برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند ،البته شرایط مذکور بستگی به وضعیت بهداشتی کشور داشته و در صورت نیاز به فراخوان و به کارگیری زودتر از موعد این دسته از مشمولان ،مجدد اطلاع رسانی صورت می گیرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد:تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی سازمان وظیفه عمومی ناجا می باشد و هرگونه اطلاع رسانی در این حوزه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا به نشانی www.vazifeh.police.ir ،سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰،کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabarsarbazi @ انجام می شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا مشمولان فارغ التحصیل اضافه خدمت پزشکی و پیراپزشکی فارغ التحصیل اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولانی که دارای برگ اعزام به تاریخ شنبه یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند، ملزم هستند رأس ساعت ابلاغی در برگ اعزام خود، در محل جدید اعزام به نشانی اصفهان، تاکسیرانی، جنب ورزشگاه نقش جهان، سالن سرپوشیده ۲۵ آبان حاضر شوند.
سرهنگ اکبر معادلی افزود: مشمولان باید قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از جمله (کوتاهی موی سر و گرفتن ناخن‌ها) را رعایت و لوازم بهداشتی و وسایل شخصی شامل (قاشق و چنگال، لیوان، حوله، لباس گرم و...) را به همراه داشته باشند.
سرپرست معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مشمولان دقت کنند که هنگام اعزام اصل مدارک مورد نیاز شامل برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلان، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهدا را همراه خود داشته باشند.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت‌ماه
  • سازمان نظام وظیفه اطلاعیه جدید صادر کرد
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر