Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:07:19 GMT

101 کیلوگرم تریاک در نایین کشف شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۷۹۷

101 کیلوگرم تریاک در نایین کشف شد

سرهنگ ایرج کاکاوند به ایرنا گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی نایین با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی کامیون کمپرسی حامل مواد افیونی مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در همین پیوند با کنترل محور مواصلاتی شهرستان در گلوگاه شهید شرافت، خودروی مذکور را حین عبور از این ایستگاه، شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن 101 کیلو و 100 گرم تریاک را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی نایین با اشاره به دستگیری راننده این خودرو و تحویل او به مراجع قضایی گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و در این پیوند از  شهروندان می‌خواهیم تا اطلاعات خود در باره این موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

روزانه ۲۵ هزار دستگاه خودرو از ایستگاه انتظامی گلوگاه شهید شرافت نایین تردد می‌کنند.

این ایستگاه انتظامی در ۱۵ کیلومتری نایین به اردکان و شهرستان نایین در۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.

برچسب‌ها نایین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا نایین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه نوروزی گفت: مأموران در پی کنترل مسیر‌های ارتباطی شهرستان ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک