Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: چهره ژیمناستیک کشور طی دو سال اخیر تغییر کرده و سال گذشته برای اولین بار دو مدال همزمان در سطح جهانی کسب کردیم که یک مدال نقره بود. به المپیک بسیار نزدیک هستیم و  دارای رنکینگ ۳ دنیا هستیم. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، زهرا اینچه‌درگاهی بعدازظهر امروز در مجمع انتخابات هیات ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی ژیمناستیک در سال 99 اظهار داشت: به دلیل وجود بیماری کرونا زمان برگزاری شاخه‌های مختلف این مسابقات دستخوش تغییر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون ژیمناستیک؛ 70 روز بدون دبیراعلام تصمیمات فدراسیون جهانی ژیمناستیک درباره رقابت‌های کسب سهمیه المپیکژیمناستیک به بازی‌های آسیایی جوانان اضافه شد

وی افزود: این مسابقات سه سال پیاپی اجرا شده اما سهم استان چهارمحال و بختیاری بسیار ناچیز بوده به طوری که فقط یک دوره ترامبولین برگزار شده اما امیدواریم با انتخاب رئیس هیات ژیمناستیک استان و با برنامه ریزی بلندمدت و منسجم، سهم بیشتری را به خود اختصاص دهد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک با اشاره به جمعیت 270 هزار نفری ژیمناست‌های رسمی ثبت شده کشور بیان کرد: از سال 2010 تا 2017 در تمام مسابقات 9 مدال کسب کردیم اما طی دو سال گذشته آمار مدال های این رشته از 60 مدال عبور کرد.

اینچه‌درگاهی تصریح کرد: چهره ژیمناستیک کشور طی دو سال اخیر تغییر کرده و سال گذشته برای اولین بار دو مدال همزمان در سطح جهانی کسب کردیم که یک مدال نقره بود. به المپیک بسیار نزدیک هستیم و  دارای رنکینگ 3 دنیا هستیم. 

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته قهرمانی بزرگسالان و نوجوانان را داشتیم و در بخش جوانان نیز مدال برنز را کسب کردیم. همچنین در سال 97 در مسابقات قهرمانی آسیا به مدال برنز دست یافتیم و تیرماه 98 نیز در بخش بزرگسالان آسیا برای اولین بار  مدال نقره کسب کردیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: ژیمناست‌های کشور در جام جهانی ملبورن در بهمن‌ماه سال گذشته مدال نقره را از آن خود کردند.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس فدراسیون ژیمناستیک سال گذشته کسب کردیم مدال نقره طی دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران درباره کسب سهمیه خرک مردان برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: این سهمیه را ورزشکار شایسته کشورمان پیرو برنامه ریزی که از سال ۹۶ آغاز شد بود با زحمات فراوان بدست آورد و البته در برنامه ریزی ما یک وقفه ۲ ساله به دلیل مشکلات ایجاد شده افتاد، اما خوشبختانه به دنبال این هستیم که برنامه‌ها را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: الفتی یکی از ورزشکاران بود که روی او سرمایه گذاری کردیم با وجود اینکه ما ۲ سال فاصله به دلیل مشکلات ایجاد شده داخلی که در فدراسیون افتاد و برنامه‌ها ۲ سال عقب افتاد، اما با تدبیر و درایت وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک شکر خدا ژیمناستیک به آرامش رسیده و پیگیر برنامه‌های خودش بوده است البته فرصت‌ها هدر رفت به عنوان مثال اثری از تیم نوجوانان ما باقی نمانده و باید دوباره تشکیل شود و در برنامه‌های قبلی باید بخش‌هایی را باز سازی و ترمیم کنیم بخش بزرگی از برنامه‌هایی که در حال اجرا بود قابل پیگیری است اعزام بعدی ما اواخر اردیبهشت قهرمانی جوانان و بزرگسالان آسیاست که با تیم کامل شرکت می‌کنیم همچنین در ترامپولین برنامه ریزی ما در حال انجام است در قهرمانی آسیا امید داریم که این تیم افتخار آفرینی کند. 

روز گذشته مهدی الفتی موفق شد با ایستادن در سکوی دوم رنکینگ سهمیه المپیک پاریس را در رشته خرک مردان بدست بیاورد و این در حالی است که در ۶۰ سال گذشته ما در المپیک حضور نداشته ایم.

فدراسیون ژیمناستیک در ۲ سال گذشته و در دوران سجادی وزیر ورزش و جوانان دستخوش مشکلات مدیریتی بود و فدراسیون جهانی ژیمناستیک سرژرست این فدراسیون را به رسمیت نمی‌شناخت و بعد از رعایت قوانین اساسنامه و بازگشت زهرا اینچه درگاهی فدراسیون دوباره اعزام‌ها و رقابت‌های بین المللی را از سر گرفت.

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • الفتی: حمایت فدراسیون و سرمربی تیم ملی از من عالی بود
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم