Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:19:09 GMT

پیروانی: همه بازیکنان در پرسپولیس می‌مانند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۸۳۸

پیروانی: همه بازیکنان در پرسپولیس می‌مانند

افشین پیروانی پس از برگزاری جلسه با یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه در باشگاه، در مورد وضعیت تیم و شروع تمرینات گفت: شرایط خوب است و تمرینات را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود نمونه آزمایش بازیکنان برخی تیم‌ها مثبت اعلام شده است، خاطرنشان کرد:‌ اگر خودمان بخواهیم مشکلی به وجود نمی‌آید، و از طرفی اگر خودمان بخواهیم ممکن است مشکلات زیادی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بخواهیم به سمت و سوی خاصی حرکت کنیم آنوقت اوضاع خوبی را شاهد نخواهیم بود.

وی افزود: خواهش من از فوتبالیست‌ها این است که خود را از سایر مردم بالاتر نبینند. چه فرقی بین آنها با یک راننده تاکسی وجود دارد؟ اگر قرار باشد خطری وجود داشته باشد، این خطر برای همه یکسان است. باید دیدگاه مثبت داشته باشیم و هیچکس نمی‌تواند تضمین دهد که کرونا تا چند ماه دیگر از بین برود. اگر نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم مشکلی پیش نخواهد آمد. باید زندگی در کنار کرونا را یاد بگیریم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه برخی مدیران باشگاه‌ها دوست ندارند، لیگ برگزار شود، گفت: مشکلات اقتصادی در این زمینه بی تاثیر نیست و باید به مدیران هم حق بدهیم. البته باید تابع قانون باشیم. من امروز عکسی را از شمال کشور دیدم که شلوغ تر از همیشه بود. باید این جمله را حذف کنیم که فقط کرونا به فوتبال اختصاص دارد.

پیروانی در مورد برخی اظهار نظرها که گفته بودند پرسپولیس از امکانات خاص و ویژه‌ای بهره‌مند است، اضافه کرد: این وظیفه من بود به دنبال شرکت‌های پیشرفته در زمینه ضدعفونی کردن بروم. ما آینده‌نگری کردیم و از فرد خاصی کمک نگرفتیم. هیچ ارگانی به ما کمک نکرد. ما برای تهیه این امکانات زحمت کشیدیم. تا الان هم اتفاق خاصی رخ نداده است و بدون مشکل تمریناتمان را دنبال می‌کنیم.

وی  در رابطه با اینکه فدراسیون قاطعیت لازم را از خود نشان نداده است، اضافه کرد:‌ فدراسیون چندین ماه است که بدون رییس اداره می شود و این  موضوع تاثیرگذار است. مگر می شود در شرایط حساسی که تیم ملی برای صعود به جام جهانی تلاش می کند فوتبال را تعطیل کرد؟ مگر می‌شود بازیکن چندین ماه تمرین نکند؟ برای مثال در لیگ قهرمانان آسیا آیا می‌توانیم بگوییم که بازیکن ما کرونا گرفته است و ما نمی‌آیم. هم محروممان می‌کنند و هم جرایم سنگین در نظر خواهند گرفت. اینکه هر باشگاهی برای خودش تصمیم می‌گیرد که بازی نمی‌کند اتفاق خوبی نیست و ما نیاز به فدراسیون مقتدر داریم.

پیروانی اضافه کرد: از سازمان لیگ تشکر می‌کنم. آنها آمدند و بازی ما با سپاهان را بدون تماشاگر کردند اما چند تیم علیه ما بیانیه دادند. دیدید که چند روز پس از آن تمام دنیا بدون تماشاگر کردند. اگر سازمان لیگ گرفتن آزمایش را هم اجبار  نمی‌کرد، معلوم نبود که چند بازیکن کرونا دارند. شاید برخی تیم‌ها از ترس از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان می‌گویند فوتبال تعطیل شود و برخی از ترس سقوط کردن. باید تابع قانون باشیم. ما  نیاز به فدراسیون و سازمان لیگ مقتدر داریم که دستور به برگزاری بازی‌ها دهد. پرسپولیس صدر جدول است و باید فرقی بین این تیم و سایر تیم‌ها باشد.

وی در مورد اینکه او از طرف باشگاه مامور به تمدید قرارداد بازیکنان شده است، گفت: ۹ بازی در لیگ و ۲ بازی در جام حذفی و چهار مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا داریم و باید این بازی‌ها به پایان برسند. من به هواداران می‌گویم که تمام بازیکنان خواهند ماند و از خدایشان هم است که در پرسپولیس بمانند. خیلی از بازیکنان تیم‌های دیگر هم دوست دارند به پرسپولیس بیایند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت آنتونی استوکس اضافه کرد: این موضوع را از مسوولان باشگاه سوال کنید.

پیروانی گفت: ما با قدرت تمرین می‌کنیم و پا به مسابقات خواهیم گذاشت. ما در باشگاه پرسپولیس به دنبال قهرمانی در لیگ و  جام حذفی هستیم.

وی در مورد شایعه جدایی کریم باقری از پرسپولیس اظهارکرد:‌ کریم باقری از فوتبالیست‌های بزرگ ایران بوده و امروز نیز یکی از مربیان بزرگ کشور است. او هر روز سر تمرین حضور پیدا می کند و عاشق پرسپولیس است.

پیروانی گفت: پروتکل‌های بهداشتی در اختیار ما قرار داده شده و کل تیم موظف به اجرای این دستورالعمل های اعلام شده هستند و باید به کرونا عادت کنیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا افشین پیروانی یحیی گل محمدی کریم باقری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا افشین پیروانی یحیی گل محمدی کریم باقری باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا افشین پیروانی یحیی گل محمدی کریم باقری لیگ قهرمانان تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس پس از تعطیلات نوروز، اولین تمرین خود در سال ۱۴۰۳ را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کار‌های تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

در این تمرین، شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت هنانوف، گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

امروز تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران