Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-03-28@11:33:01 GMT

قیمت طلا ریزش کرد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۸۵۶

قیمت طلا ریزش کرد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۷۱۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته ۱.۳ درصد کاهش داشت.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۷۰۳ دلار و ۲۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته ۲۹ دلار و ۹۰ سنت معادل ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصد کاهش یافت و در ۱۷۰۵ دلار و ۶۰ سنت بسته شد.

به گفته ایلیا اسپیواک، آنچه که در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاد، شکسته شدن حمایت در محدوده ۱۷۱۵ دلار بود. کاهش محدودیت‌های قرنطینه فضای خوش بینانه‌ای ایجاد کرده اما اخبار منفی فراوانی وجود دارد و تنش‌ها میان آمریکا و چین ریسک بزرگی است.

بر اساس گزارش رویترز، پس از این که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا اظهار کرد واشنگتن سرگرم بررسی یک واکنش قوی به قانون امنیت ملی پیشنهادی چین برای هنگ کنگ است و این تصمیم پیش از پایان هفته اعلام خواهد شد، بازارهای سهام آسیا بخشی از رشد اخیرشان را از دست دادند.

به گفته تحلیلگران، با وجود عقب‌نشینی قیمت طلا، دورنمای این فلز ارزشمند که در شرایط ابهام اقتصادی و سیاسی یک دارایی امن به شمار می رود، مثبت مانده است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیم برای تحویل فوری ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۹۳۷ دلار و ۳۸ سنت رسید. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۵ درصد نزول کرد و ۸۲۵ دلار و ۹۰ سنت معامله شد. هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۷ دلار و هشت سنت رسید.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد

قیمت جهانی طلا امروز، سه‌شنبه (۲۶ مارس) به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا افزایش یافت زیرا تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های تورم ایالات‌متحده که اواخر این هفته منتشر می‌شود، می‌تواند زمان‌بندی اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را در سال جاری روشن کند.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۱۷۲ دلار و ۸۲ سنت رسید و هر اونس طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۱۷۳ دلار و ۷۰ سنت رسید. شاخص دلار آمریکا در برابر رقبای خود ۰.۳ درصد کاهش یافت و طلا را برای سایر دارندگان ارز ارزان تر کرد.

قیمت طلا در هفته گذشته پس از آنکه سیاستگذاران فدرال رزرو اعلام کردند که با وجود بالا بودن تورم اخیر، همچنان انتظار دارند تا پایان سال ۲۰۲۴ نرخ بهره را تا سه چهارم درصد کاهش دهند، به بالاترین حد خود رسید.

آستن گولسبی، رئیس بانک فدرال شیکاگو گفت که در جلسه سیاست گذاری فدرال رزرو هفته گذشته، سه کاهش نرخ بهره را برای سال جاری انجام داد. در همین حال، لیزا کوک، رئیس فدرال رزرو هشدار داد که بانک مرکزی ایالات متحده باید با دقت عمل کند و تصمیم می‌گیرد که چه زمانی کاهش نرخ بهره را آغاز کند.

سرمایه‌گذاران اکنون منتظر داده‌های شاخص هزینه‌های مصرف شخصی ایالات متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. شاخص هزینه‌های مصرف شخصی در ماه فوریه ۰.۳ درصد افزایش یافته است که باعث می‌شود سرعت سالانه ۲.۸ درصد حفظ شود.

بر اساس ابزار FedWatch گروه CME، معامله‌گران به احتمال ۷۰ درصد قیمت‌گذاری می‌کنند که فدرال رزرو در ماه ژوئن کاهش نرخ بهره را آغاز کند. نرخ بهره پایین‌تر، هزینه فرصت نگهداری شمش را کاهش می‌دهد.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره ۲۴.۶۸ دلار ثابت بود، پلاتین ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۹۰۶ دلار و ۱۰ سنت رسید و پالادیوم ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۱۰۰۹ دلار و ۱۴ سنت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت
  • طلای جهانی سر خم کرد
  • قیمت طلا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • بازار خودرو قابل پیش‌بینی نیست
  • قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد
  • ریزش قیمت طلا در راه است ؟
  • سقوط قیمت طلا / آخرین قیمت‌ها از بازار طلا ۶ فروردین ۱۴۰۳