Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در قالب طرح «ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر» با کامبیز درمبخش کاریکاتوریست پیشکسوت دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت از دیدار مدیرعامل این مؤسسه با کامبیز درمبخش، هنرمند و کاریکاتوریست پیشکسوت خبر داد. 

در این دیدار درمبخش به فعالیت‌های خود در دوران کرونایی اشاره کرد و گفت: من همیشه مشغول به کار هستم و نمی توانم کار نکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمبخش اضافه کرد: با این که سال هاست فعالیت دارم اما هرگز خسته نمی‌شوم و بیکار نمی نشینم و حتی در این روزهای کرونایی هم مشغول کار بودم و در رابطه با مساله کرونا تاکنون چندین کار تولید و بیشتر آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده‌ام، چون معتقدم هنرمند باید کار کند.

این هنرمند پیشکسوت در ادامه به مشکلات هنرمندان پیشکسوت، به ویژه در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: هنرمندانی که سال ها فعالیت حرفه ای داشته‌اند، نباید دغدغه برطرف کردن نیاز های اولیه خودشان را داشته باشند.

سید محمد طباطبائی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ادامه داد: تکریم هنرمندان پیشکسوت و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها اصلی‌ترین وظیفه ماست که امیدواریم آن را به درستی انجام دهیم. 

وی همچنین به حمایت از تولید آثار هنری توسط هنرمندان پیشکسوت به ویژه در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: حمایت از تولید آثار توسط هنرمندان پیشکسوت در پویش مشاهنر هم در همین راستا انجام می‌شود.

در ادامه این دیدار کامبیز درمبخش یک جلد از کتاب "مینیاتورها" ( گزیده‌‌ای از طرح‌های این هنرمند که در فاصله سال‌های ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۴ در مطبوعات منتشر شده است) و یک جلد کتاب دلقک‌ها (مجموعه کاریکاتورهای کامبیز درمبخش) به مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت اهدا و درباره نگاه و دغدغه هنری خود از گذشته تا امروز صحبت کرد.

پایان این دیدار با تولد ۷۸ سالگی کامبیز درمبخش همراه بود.

پیش از این مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در قالب طرح«ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر» با جواد علیزاده؛ کاریکاتوریست پیشکسوت و محمدعلی ساربان؛ بازیگر پیشکسوت دیدار کرده است.

* ۲۶ برنده مسابقه قرنطینه گالری گلستان اعلام شد

۲۶ برنده مسابقه نقاشی قرنطینه گالری گلستان ویژه کودکان زیر ۱۰ سال اعلام شد.

این مسابقه که هشتم فروردین ۱۳۹۹ با انتشار فراخوانی از سوی لیلی گلستان آغاز به کار کرد تا پایان مهلت دریافت آثار، بیستم اردیبهشت ماه نزدیک به ۱۰۰۰ اثر دریافت کرد که در این میان استقبال ایرانیان از آمریکا، فرانسه، انگلیس، قطر و عمان بسیار جالب توجه بود.

کار مرحله اولیه داوری آثار را خود خانم گلستان به عهده گرفت و برای داوری نهایی از اساتید فرشید مثقالی و کامبیز درم بخش و نیز خانم تارا بهبهانی دعوت کرد تا بهترین ها را گزینش کنند.

اعلام همراهی شهرداری تهران و وعده انتشار کتاب از گزیده آثار و ارسال آن برای شهرداران دیگر شهرهای دنیا به علاوه اهدای ۱۰ جایزه نقدی ، ۱۰ لوح افتخار و البته اکران گزیده ای از آثار روی یک دیوار در منطقه پنج شهرداری تهران به ابعاد این اتفاق هنری افزود.

اکنون برندگان این جایزه در دو رده سنی زیر شش سال و شش تا ده سال اعلام شده است:

برندگان گالری گلستان: سیاوش واسعی، آراد اسکندری، رامتین نجمی؛ برندگان شرکت روغن زیتون مینو دشت:

پارتا امامی، پارسا زین الدینی، آنا امکانی و برندگان شهرداری تهران: کارن کاظم توری، نگین شمس الدینی، یونا انصار، هلنا راهدار، نسیم پور فتح، مانی نفری، نیروانا محمدنژاد، ارغوان قادری زاده، دلنیا هاشمی، کیمیا بلالی، مه پاس نجار سالکی، ترانه دانایی، سارا آبای فینی، ایران اسد زاده، فاطمه افضلی، نرگس حسینی نژاد، آرام صیاد، نامی تابعیان، غزل رحمانی نژاد، آیدا احمدی.

علاقمندان می توانند آثار برگزیده را هم اکنون در سایت و اینستاگرام گالری گلستان تماشا کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی هنرمندان گالری گلستان مسابقه نقاشی کامبیز درمبخش موسسه هنرمندان پیشکسوت کامبیز درمبخش گالری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمدجواد ساوری روز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی گلستان، مبلغ ۳۲۶ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال تسهیلات به ۳۸۷ طرح اشتغال‌زایی صنایع‌دستی استان پرداخت شد. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ ۲۱۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال برای ۳۴۲ طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان تمام شهرستان‌های استان پرداخت شد. او اضافه کرد: تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود ۴ درصد و با بازپرداخت ۵ساله به افرادی تعلق می‌گیرد که توانایی انجام فعالیت دریکی از رشته‌های مصوب صنایع‌دستی را در منزل داشته باشند. ساوری همچنین بیان کرد: در این مدت همچنین مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ به ۴۵ طرح صنایع‌دستی پرداخت شده است. این تسهیلات با نرخ سود ۱۰ درصد به هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • انعکاسِ اتفاقیِ زنان در نمایشگاه انعکاس
  • دو هنرمند قزوینی نشان فاخر صنایع‌دستی کشور را کسب کردند
  • فراخوان پیوستن هنرمندان به پویش مردمی وعده صادق به همت حوزه هنری گلستان
  • انعکاسِ اتفاقیِ زنان در نمایشگاه «انعکاس»
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد 51 ساله فرمول یک
  • نمایش نقاشی‌های نجات‌یافته از آتش «نوتردام»‌
  • آلونسو در آستانه شکستن رکورد ۵۱ ساله فرمول یک