Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@02:34:03 GMT

رؤسای شعب ۱۵ گانه مجلس یازدهم مشخص شدند +اسامی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۸۸۲

رؤسای شعب ۱۵ گانه مجلس یازدهم مشخص شدند +اسامی

 

خبرگزاری فارس: انتخابات هیأت رئیسه شعبه یک مجلس یازدهم ظهر امروز (چهارشنبه 7 خرداد) در محل جلسه این شعبه، برگزار شد.

*ابوترابی رئیس شعبه یک مجلس شد/ سنگدوینی و محسنی بندپی نواب رئیس

بر این اساس، انتخابات هیأت رئیسه شعبه یک مجلس یازدهم ظهر امروز (چهارشنبه 7 خرداد) در محل جلسه این شعبه، برگزار شد که بر این اساس آرای ماخوذه، ابوالفضل ابوترابی به عنوان رئیس و همچنین رمضانعلی سنگدوینی و محمدعلی محسنی بندپی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه یک انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رضا حاجی پور و کیومرث سرمدی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و رحمت الله نوروزی به عنوان سخنگوی شعبه یک انتخاب شدند.

همچنین منصورعلی زارعی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق، غلام حسین کرمی عضو علی البدل کمیسیون تحقیق و محمدحسین فرهنگی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه یک تعیین شدند.

*امیرآبادی رئیس شعبه هشتم مجلس شد/ نیک‌بین و پژمانفر اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

همچنین در انتخابات هیأت رئیسه شعبه هشتم احمد امیرآبادی فراهانی به‌عنوان رئیس و همچنین محمدرضا صباغیان بافقی و مهرداد گودرزوند چگینی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه هشتم انتخاب شدند.

همچنین مهرداد ویس‌کرمی و احمد راستینه هفشجانی  نیز به عنوان دبیران اول و دوم و علی اکبر کریمی به عنوان سخنگوی شعبه هشتم انتخاب شدند.

همچنین جواد نیک بین به عنوان عضوکمیسیون تحقیق و نصرالله پژمانفر به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه هشتم تعیین شدند.

*نبویان رئیس شعبه سیزده مجلس شد/ فیروزی و غضنفرآبادی اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

پس از برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شعبه سیزده مجلس یازدهم سید محمود نبویان  به عنوان رئیس و همچنین سید نظام الدین موسوی و محمدرضا رضایی کوچی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه سیزده انتخاب شدند.

همچنین کیوان مرادیان کوچک‌سرایی و امان اله حسین پور  نیز به عنوان دبیران اول و دوم و روح اله عباسپور به عنوان سخنگوی شعبه سیزده انتخاب شدند.

همچنین حجت اله فیروزی به عنوان عضوکمیسیون تحقیق و موسی غضنفرآبادی به عنوان عضوکمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه سیزده تعیین شدند.

باقری بناب رئیس شعبه شش مجلس شد/ احمدی و فرشادان اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

انتخابات هیأت رئیسه شعبه شش مجلس یازدهم نیز برگزار شد که براین اساس آرای ماخوذه، محمد باقری بناب به عنوان رئیس و همچنین عادل نجف زاده و روح الله متفکر آزاد به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه شش انتخاب شدند.

همچنین حسین حاتمی و سید محمّد پاک مهر نیز به عنوان دبیران اول و دوم و علی اصغر باقرزاده به عنوان سخنگوی شعبه انتخاب شدند.

براساس این گزارش موسی احمدی به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و سید مهدی فرشادان به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه شش تعیین شدند.

*شهریاری رئیس شعبه هفتم مجلس شد/ جدی و محمودی اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

همچنین بر اساس انتخابات هیأت رئیسه شعبه هفتم، حسینعلی شهریاری به عنوان رئیس و همچنین سید جلیل میرمحمدی و محمود احمدی بی غش به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه هفتم انتخاب شدند.

همچنین معصومه پاشایی بهرام و مجتبی رضاخواه نیز به عنوان دبیران اول و دوم و عباس مقتدایی به عنوان سخنگوی شعبه هفتم انتخاب شدند.

همچنین علی جدی به عنوان عضوکمیسیون تحقیق و سمیه محمودی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه هفتم تعیین شدند.

*ساداتی نژاد رئیس شعبه دو مجلس شد/ دلخوش و اکبری تالارپشتی اعضای کمیسیون آیین نامه و تحقیق

 بر این اساس، سیدجواد ساداتی نژاد نیز به عنوان رئیس دو، یوسف داوودی و حسین حسین زاده به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه 2 برگزیده شدند.

الهام آزاد و غلامعلی کوهساری به عنوان دبیران اول و دوم  و عباس گلرو به عنوان سخنگوی شعبه 2 انتخاب شدند. همچنین سیدکاظم دلخوش اباتری به عنوان عضو کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس و عزت‌الله اکبری تالارپشتی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق و ابراهیم عزیزی عضو علی البدل کمیسیون تحقیق انتخاب شدند.

*آقامیرسلیم رئیس شعبه پانزده مجلس شد

بر این اساس، مصطفی آقامیرسلیم هم به عنوان رئیس شهبه 15 و همچنین ولی اسماعیلی و حسن شجاعی علی آبادی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه پانزده انتخاب شدند.

همچنین عفت شریعتی کوهبنانی و مهدی عسگری نیز به عنوان دبیران اول و دوم و بیژن نوباوه وطن به عنوان سخنگوی شعبه پانزده انتخاب شدند.

همچنین حمیدرضا کاظمی به عنوان عضوکمیسیون تحقیق و مصطفی آقامیرسلیم به عنوان عضوکمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه پانزده تعیین شدند.

*تاجگردون رئیس شعبه دهم مجلس شد / میرتاج الدینی و سلیمی اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

 انتخابات هیأت رئیسه شعبه دهم مجلس یازدهم نیز برگزار شد که بر اساس آرای ماخوذه غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس و محمد وحیدی و فرهاد طهماسبی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه دهم انتخاب شدند.

گفتنی است؛ مجید انصاری و محسن فتحی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و کمال علیپور به عنوان سخنگوی شعبه دهم انتخاب شدند.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی نیز به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و علیرضا سلیمی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه دهم تعیین شدند.

*منادی سپیدان رئیس شعبه پنجم مجلس شد / پاک فطرت و عمویی اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

پس ابز برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شعبه پنجم علیرضا منادی سفیدان به عنوان رئیس و همچنین جلال محمود زاده و مهدی اسماعیلی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه پنجم انتخاب شدند.

همچنین محمدرضا دشتی اردکانی و محمدرضا احمدی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و علی حدادی به عنوان سخنگوی شعبه انتخاب شدند.

براساس این گزارش علیرضا پاک فطرت به عنوان عضو کمیسیون تحقیق و ابوالفضل عمویی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه پنجم تعیین شدند.

*زاکانی رئیس شعبه ۳ مجلس شد/ حسین پور و عنابستانی اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

علیرضا زاکانی نیز به عنوان رئیس شعبه 3 و همچنین جبار کوچکی‌نژاد و محمدصالح جوکار به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه 3 انتخاب شدند.

همچنین حسین بامیری و عبدالله ایزدپناه نیز به عنوان دبیران اول و دوم و سیداحمد رسولی‌نژاد به عنوان سخنگوی شعبه 3 انتخاب شدند.

همچنین کمال حسین پور به عنوان عضوکمیسیون تحقیق و علی اصغر عنابستانی به عنوان عضوکمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه 3 تعیین شدند. همچنین احد آزادی‌خواه به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق انتخاب شد.

*تقوی رئیس شعبه ۱۱ مجلس شد/ آذری و حسن پور اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

انتخابات هیأت رئیسه شعبه 11 نیز  برگزار شد که براین اساس آرای ماخوذه، سیدرضا تقوی به عنوان رئیس و همچنین علی آذری و سیدصادق طباطبایی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه 11 انتخاب شدند.

همچنین معین‌الدین سعیدی و شارلی انویه تکیه نیز به عنوان دبیران اول و دوم و مجید نصیری به عنوان سخنگوی شعبه 11 انتخاب شدند.

همچنین علی آذری به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق و مجید نصری به عنوان عضو علی البدل کمیسیون تحقیق و شهباز حسن پور بیگلری به عنوان عضوکمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه 11 تعیین شدند.

*ذوالنوری رئیس شعبه نهم مجلس شد/ خانی و قاضی‌زاده هاشمی اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

طبق انتخابات هیأت رئیسه شعبه نهم، مجتبی ذوالنوری به عنوان رئیس و فداحسین مالکی و سیدجواد حسینی کیا به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه نهم انتخاب شدند.

گفتنی است؛ علیرضا ورناصری و محمدطلا مظلوم نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمد طغیانی به عنوان سخنگوی شعبه نهم انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ علی اصغر خانی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق و احسان ارکانی به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق و سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه نهم تعیین شدند.

*روح‌الامینی رئیس شعبه چهاردهم مجلس شد/ ناصری‌نژاد و کریمی قدوسی اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

بر اساس، انتخابات هیأت رئیسه شعبه 14  نیز، عبدالحسین روح الامینی به عنوان رئیس و همچنین عباس جهانگیرزاده و سارا فلاحی به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه 14 انتخاب شدند.

همچنین علی علیزاده و شهریار حیدری نیز به عنوان دبیران اول و دوم و حسن نوروزی به عنوان سخنگوی شعبه 14 انتخاب شدند.

همچنین مجید ناصری نژاد به عنوان عضو کمیسیون تحقیق اعتبارنامه، مرتضی آقاتهرانی به عنوان عضو علی البدل این کمیسیون و جواد کریمی قدوسی به عنوان عضو کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه 14 تعیین شدند.

*یوسفی رئیس شعبه ۴ مجلس شد/ حبیب‌زاده و حسین‌زاده بحرینی اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

همچنین مجتبی یوسفی به عنوان رئیس شعبه 4 و همچنین مرتضی محمودوند و مهدی شریفیان به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه 4 انتخاب شدند.

همچنین فاطمه قاسم پور و غلامرضا مرحبا نیز به عنوان دبیران اول و دوم و سلمان اسحاقی به عنوان سخنگوی شعبه 4  انتخاب شدند.

همچنین انور حبیب زاده به عنوان عضوکمیسیون تحقیق و محمدحسین حسین زاده بحرینی به عنوان عضوکمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه 4 تعیین شدند. همچنین محمد صفری به عنوان عضو علی‌البدل کمیسیون تحقیق انتخاب شد.

*موسوی لارگانی رئیس شعبه ۱۲ مجلس شد/ مرادی و نیکزاد اعضای کمیسیون‌های تحقیق و آئین نامه

انتخابات هیأت رئیسه شعبه 12 مجلس  هم برگزاری شد و بر این اساس، سیدناصر موسوی لارگانی به عنوان رئیس و همچنین منصور آرامی و مصطفی طاهری به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه شعبه 12 انتخاب شدند.

همچنین منصور شکراللهی و پرویز اوسطی نیز به عنوان دبیران اول و دوم و محمد علیپور به عنوان سخنگوی شعبه 12 انتخاب شدند.

همچنین احمد مرادی به عنوان عضو اصلی کمیسیون تحقیق و جعفر راستی به عنوان عضو علی البدل کمیسیون تحقیق و علی نیکزاد ثمرین به عنوان عضوکمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس از سوی شعبه 12 تعیین شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: رؤسای شعب مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم انگلیس از حملات سایبری چین

انگلیس کشور چین را به حملات سایبری به دموکراسی خود متهم کرده و در این راستا تحریم هایی را علیه برخی شرکت ها و افراد اعمال کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "نویه زوریخه سایتونگ"، دولت بریتانیا در واکنش به حملات هکرها به کمیسیون انتخابات و برخی اعضای مجلس عوام بازیگران چینی را مجازات می کند.

در انگلیس کمیسیون انتخابات نوعی داور برای رقابت دموکراتیک است. این نهاد مستقل و بی طرف از نظر سیاسی، به عنوان مثال بر این مسئله نظارت می کند که مقررات مربوط به تأمین مالی احزاب رعایت می شود و قوانین عمومی برگزاری انتخابات را صادر می کند. هنگامی که تابستان گذشته مشخص شد که این کمیسیون انتخابات قربانی یک حمله سایبری گسترده شده است، زنگ خطر در بریتانیا به صدا درآمد.

این کمیسیون اعلام کرد که بازیگران متخاصم در سال 2021 به نسخه های ثبت نام رأی دهندگان و ایمیل های داخلی دسترسی پیدا کردند و به سیستم های کنترل نفوذ کردند. این نهاد اطمینان داد که این حمله هیچ تاثیری بر انتخابات یا ثبت نام رای دهندگان نداشته است. اما مهاجمان نام و آدرس تمامی بریتانیایی‌هایی را که بین سال‌های 2014 تا 2022 به عنوان رأی‌دهندگان ثبت‌نام کرده بودند، سرقت کردند.

روز دوشنبه، دولت بریتانیا چین را به دست داشتن در حمله به کمیسیون انتخابات متهم کرد.

الیور داودن، معاون نخست وزیر انگلیس در این باره به مجلس عوام گفت که تحقیقات نیروهای امنیتی بریتانیا نشان داده که عاملان این حمله با پکن مرتبط هستند. ایالات متحده آمریکا هم متعاقباً اتهامات مشابهی را مطرح کرد و نشان داد که غرب در مجموع لفاظی های خود را علیه تلاش های اعمال نفوذ چین افزایش می دهد.

به گفته داودن، چین همچنین در پشت حملات نافرجام برای جاسوسی از دست‌کم سه عضو مجلس عوام انگلیس قرار دارد.

به گفته وی گروه هکری APT31 که وابسته به دولت چین است مسئول این امر است. از جمله افرادی که ایمیل‌های مرتبط دریافت کرده‌اند، یان دانکن اسمیت، رهبر سابق حزب محافظه‌کار، تیم لافتون، وزیر محافظه‌کار سابق و استوارت مک‌دونالد از حزب ملی اسکاتلند (SNP) هستند. هر سه عضو یک گروه پارلمانی هستند که بارها از فعالیت های چین در مستعمره سابق بریتانیا در هنگ کنگ و استان سین کیانگ انتقاد کرده اند.

داودن تاکید کرد که حملات به دموکراسی بریتانیا در نهایت شکست خورده است، اما روی هم رفته، فعالیت‌های پکن نشان‌دهنده یک الگوی واضح و پایدار از رفتار خصمانه است.

دولت بریتانیا همچنین دو فرد و یک شرکت پیشرو را که لندن را به حملات سایبری و گروه هکری APT31 مرتبط می‌کردند، تحریم کرد.

در انگلیس گزارش‌های مربوط به جاسوسی و تلاش‌های چینی برای نفوذ در سال‌های اخیر افزایش یافته است.

کن مک کالوم، رئیس سرویس اطلاعات داخلی MI5، چین را "بزرگترین چالش استراتژیک اساسی" برای بریتانیا در سال 2022 توصیف کرد. در تابستان 2023، کمیته اطلاعات و امنیت مجلس عوام در گزارشی اعلام کرد که چین به طور خاص و تهاجمی بریتانیا را هدف قرار داده است.

در نهایت، پکن ظاهراً در تلاش است تا بر روند سیاسی پارلمان در وست مینستر تأثیر بگذارد. سال گذشته، یک دستیار پژوهشی 28 ساله مجلس عوام انگلیس به اتهام نقض اسرار و جاسوسی دستگیر شد.

این بریتانیایی که به بی گناهی خود اعتراض داشت از جمله برای وزیر امنیت امروز تام استیمهات کار می کرد، اما گفته می شود که به عنوان جاسوس در خدمت چین بوده است.

بهر حال لفاظی های شدید لندن و اعمال تحریم ها به منزله یک اقدام هشدار دهنده و درخواست از پکن برای تعدیل فعالیت های سایبری خود است.

با این همه سخنگوی وزارت امور خارجه چین از "اتهامات بی اساس" صحبت کرد و به همین دلیل است که خطر یک ناراحتی دیپلماتیک وجود دارد. با این حال، تحریم های انگلیس چندان شدید به نظر نمی رسد. بنابراین، طرفداران منتقد چین در درون حزب محافظه کار از دولت خواستند تا سخنان تند خود را با اقدامات قاطع تر دنبال کند.

اتهام‌زنی وزیر انگلیسی به روسیه درباره حمله تروریستی اخیرالحوثی: آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل طراح تجاوز به یمن بودند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سختگوی وزارت بهداشت : علت مرگ دکتر بخشی هنوز مشخص نیست
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد
  • آخرین وضعیت تفحص از شستا و اتاق بازرگانی در مجلس
  • خشم انگلیس از حملات سایبری چین