Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:50:57 GMT

وزیر نیرو: مجوز کشت برنج در خوزستان صادر می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۸۹۱

وزیر نیرو: مجوز کشت برنج در خوزستان صادر می‌شود

«رضا اردکانیان» روز چهارشنبه در حاشیه حلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب ممنوعیت کشت برنج به جزء در مناطق شمالی در هیات وزیران با پیشنهاد کارگروه سازگاری باکم آبی، افزود: مصوبه  ملاحظاتی داردکه براساس آن، کشت برنج با اعمال سازوکارهایی از جمله خشکه کاری و آبیاری تحت فشار زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی مجاز اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو ادامه داد: ورودی سدهای استان خوزستان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است امسال میزان ذخیره سدهای استان خوزستان، ۲۲ میلیارد مترمکعب است که سال گذشته در مدت مشابه، ۴۴ میلیارد مترمکعب بوده است که البته با برنامه ریزی‌های انجام شده، رهاسازی آب از این سدها امسال ۱۴ درصد و میزان زمین‌های زیر کشت نیز ۱۳ درصد افزایش می‌یابد.

خراسان جنوبی میزبان هفته پنجم پویش #هرهفته‌_الف_ب_ایران

اردکانیان از میزبانی خراسان جنوبی در هفته پنجم پویش #هرهفته‌_الف_ب_ایران خبر داد و گفت: بیش از ۱۶ طرح آب و برق در ۴ هفته گذشته از این پویش با اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان افتتاح شده است.

وی افزود: طرح‌ها در استان‌های تهران مرکزی، ایلام و سیستان و بلوچستان اجرا شده است . سد، نیروگاه حرارتی، تصفیه خانه فاضلاب و نیروگاه برق آبی از جمله طرح‌های افتتاح شده است.

وزیر نیرو گفت: هفته پنجم این پویش دراستان خراسان جنوبی خواهد بود و در این استان سد سیاهو افتتاح می‌شود که اجرای این طرح با هدف تامین آب شرب و کشاورزی، کنترل سیلاب در منطقه سربیشه و آب رسانی به منطقه درمیان و روستاهای این منطقه و دیگر مناطق استان خراسان جنوبی است.

اردکانیان ادامه داد: سرعت بخشیدن به اجرای طرح ۵۰ مگاواتی در این استان با اختصاص اعتباری معادل یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان، از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته پنجم پویش است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی رضا اردکانیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی رضا اردکانیان وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی رضا اردکانیان خراسان جنوبی هفته پنجم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت هنری، آمار صدور مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ اعلام شد.

در دی ۱۴۰۲، مجوز ۲۵۰ اجرای صحنه‌ای با ۵۶۲ بار اجرا، ۲۸ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۳۸۲ تک‌آهنگ، ۱ گروه اعزامی به خارج از کشور، ۱ اجرا از گروه خارجی در داخل کشور، ۱۹ نماهنگ، ۱ کتاب گویا و ۸ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تاسیس و تمدید)، صادر شده است.

در بهمن ۱۴۰۲، مجوز ۲۸۰ اجرای صحنه‌ای با ۶۵۰ بار اجرا، ۲۹ آلبوم موسیقی، ۱۳ آبوم تصویری، ۳۵۲ تک‌آهنگ و ۱۳ نماهنگ صادر شده است.

در اسفند ۱۴۰۲ نیز مجوز ۱۷۶ اجرای صحنه‌ای موسیقی با ۳۵۴ بار اجرا، ۴۳ آلبوم موسیقی، ۲ آلبوم تصویری موسیقی، ۴۰۳ تک‌آهنگ، اعزام ۵ گروه به خارج از کشور، ۲۰ نماهنگ و ۷ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری (اعم از تاسیس و تمدید) صادر شده است.

کد خبر 6080100 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • امدادرسانی آماده باش ۴۰ تیم هلال احمر در خراسان جنوبی
  • نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش
  • بارش‌های رگباری نیمه جنوبی خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • امدادرسانی به ۳۹ سیل‌زده در ۳ شهر مرزی خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی