Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در توییتی، دولت باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین این کشور را به جاسوسی متهم کرد.

ترامپ در حساب توییتری خود نوشت: مطبوعات جدید آشکار کرده اند دولت باراک اوباما در روشی بی سابقه، از کمپین انتخاباتی ترامپ و حتی مجلس سنای آمریکا جاسوسی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نوشت: هیچ کس این چنین سطحی از بی قانونی و فساد را که بتواند در آمریکای زیبای ما اتفاق بیافتد، باور نمی‌داشت.

وی سپس در توییت دیگری، با تشبیه این مسأله به رسوایی واترگیت، آن را «اوباماگیت» خواند.

ترامپ همچنین امروز در واکنش به تلاش توییتر برای نظارت بر توییت‌های وی، این شبکه اجتماعی را تهدید به تعطیلی کرد.

وی در حساب توییتری خود نوشت: جمهوری خواهان فکر می‌کنند شبکه‌های اجتماعی در نهایت صدای محافظه کاران را ساکت خواهند کرد. ما به شدت آن‌ها را یا تنظیم کرده و یا خواهیم بست؛ پیش از آنکه حتی اجازه دهیم چنین اتفاقی بیافتد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مجلس سنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه عجیب سرو غذای ایرانی در اروپا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 31 ویدیویی از سرو عجیب غذای ایرانی در اروپا در فضای مجازی واکنش برانگیز بوده است. غذاهای ایرانی به درخواست اروپایی‌ها با ترکیب اشتباه و در ظروف کاغذی سرو می‌شود و یک معجون عجیب به مشتری داده می‌شود. صاحب و آشپز رستوران با کلافگی از این رفتار مشتریانش می‌گوید. این ویدیوی بامزه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ترامپ؛ کسی که می‌تواند آمریکا را نابود کند
  • شیوه عجیب سرو غذای ایرانی در اروپا
  • اقدامات دولت در توجه به راه‌آهن و ترانزیت بی‌سابقه بوده است
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • رسوایی جدید متا؛ جاسوسی از اسنپ‌چت و یوتیوب با «پروژه شکارچیان روح»
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند
  • سهام شرکت شبکه اجتماعی ترامپ ۳۰ درصد صعود کرد
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • سرمایه‌گذاری ۲۲ میلیون دلاری آمریکا برای ابزار جاسوسی پوشیدنی
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی صهیونیست‌ها آسیب وارد کنند/ اساتید و دانشجویان جهان سکوت خود را بشکنند