Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از جمع آوری خطوط تولید ۴۰۵، خطوط جدید دیگری در ایران خودروی خراسان جایگزین خواهد شد ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سرهنگ دهقانی فرمانده سپاه ناحیه کمیل در مراسم رزمایش مواسات گروه صنعتی ایران خودرو خراسان اظهار داشت: همه ما سرباز نظام هستیم؛ چه در سپاه باشیم و چه در گروه ایران خودرو؛ سربازان ولایت باید روزی کاری امنیتی صورت دهند و یک بار کار اقتصادی تا از این طریق از تمامی مهلکه‌ها با سلامتی عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کمیل گفت: این ناحیه، قسمتی از شهر مشهد را تحت پوشش خود دارد و در مبحث کمک‌های مومنانه سامانه‌ای طراحی شد و هر کد ملی یک بار در آن ثبت می‌شود و مشخص است سبد ارزاق تهیه کرده یا خیر؛ در سطح خود ناحیه 5000 سهمیه توزیع شده است؛ حاشیه شهر مشهد را نیز در دستور کار داریم.

دهقانی گفت: در هیچ کجای دنیا چنین کار مردمی با این ابعاد مرسوم نیست و فقط مختص جوامع اسلامی است و این قبیل کارها ما را از بحرانها خارج می‌کند.

کمک 10 میلیاردی خیران گلستانی به نیازمندان/ 10000 بسته معیشتی بین مددجویان امداد توزیع می‌شودنماینده مردم رودسر و املش در مجلس: پرهیز از حاشیه‌ها و رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم اولویت مجلس یازدهم استمنتخب مردم بجنورد در مجلس یازدهم: باید ‌مردم را از تنگناهای معیشتی ‌خارج کنیم / چه‌کسی برای ‌ریاست مجلس مناسب است؟

احسان قاضی‌زاده؛ نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس نیز گفت: بار معنوی و مشارکتی این اقدامات بسیار بالا است و از روز نخست اقدامات زیادی صورت گرفت تا کارکنان و پرسنل ایران خودرو در دوران کرونا فعال باشند.

وی خاطرنشان کرد: گزارشی از کرونا در واحد ایران خودرو و شهرک صنعتی بینالود نداشتیم؛ پس از فرمان مواسات به صورت خودجوش حجم کمک‌ها بسیار بالا بود و در اقصی نقاط کشور یک حرکت مردمی شکل گرفت و این حرکت مردمی توسط گروه صنعتی ایران خودرو نیز شکل گرفت و در ایام ماه مبارک رمضان نیز اوج گرفت.

قاضی زاده بیان کرد: در بخش احمدآباد نیز با همکاری تمامی عزیزان این اتفاق را رقم زدیم؛ تاکنون دو برنامه توسط آستان قدس رضوی و ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین منطقه در این بخش در حوزه توزیع غذای گرم و توزیع ارزاق داشته‌ایم.

وی گفت: یک ستاد مردمی در این زمینه شکل گرفت و همه در آن همت کردند؛ ایران خودرو خراسان همواره در زمینه کارهای خیرخواهانه پیشگام بوده است. افق بسیار مناسبی پیش‌بینی شده و پس از جمع آوری خطوط تولید 405، خطوط دیگری جایگزین خواهد داشت و با قوت و قدرت کار خود را ادامه می‌دهیم.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم ایران خودرو خراسان در راستای مسئولیت‌‌های اجتماعی خود در امور زیربنایی ورود جدی‌تر داشته باشد و انشاء الله حوزه پیوست اجتماعی در این شرکت به صورت مستمر فعال باشد.

زاهدی فر؛ مدیرعامل ایران خودرو خراسان نیز گفت: همواره سعی کرده‌ایم به گونه‌ای عمل کنیم که امنیت اقتصادی و اجتماعی را توسط گروه ایران خودرو در منطقه فراهم کنیم.

وی بیان کرد: حدود 1560 نفر نیروی جدید را استخدام کرده‌ایم و از این نظر نیز کارآفرین بوده‌ایم و این یک افتخار بزرگ برای ما است؛ در دوران تحریم مشکلات زیادی داشتیم؛ با وجود تمامی این مشکلات فعالیت خود را ادامه دادیم؛ این همبستگی در گروه صنعتی ایران خودرو خراسان بی نظیر است.

وی گفت: در حوزه فعالیت‌های اجتماعی نیز ورود داشته‌ایم و در بحث آموزش و پرورش و تجهیز مدارس منطقه احمدآباد ورود داشته‌ایم.

 

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران خودرو خراسان نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند

به گزارش جماران؛ علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اخیرا حمایت‌های دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، باعث شده است که برخی مجموعه‌ها علی‌رغم این که دانش‌بنیان نیستند و فعالیت دانش‌بنیان نمی‌کنند، به اسم شرکت دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند. 

سلیمی همچنین مردمی‌سازی‌ اقتصاد را نیازمند راهکارهایی برای اجرا دانسته و گفت: برای مشارکت مردم در جهش تولید باید اقتصاد را به مردم واگذار کرد. به این منظور باید قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به صورت دقیق اجرایی شود. متاسفانه امروزه معمولا واگذاری‌ها به مجموعه‌های شبه‌دولتی یا خصولتی صورت می‌گیرد، در حالی که باید به معنای واقعی به مردم واگذار شده و دولت تنها سیاست‌گذاری و نظارت کند.

دیگر خبرها

  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • پشت فرمان بنز یک میلیون دلاری در ایران
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • ضرورت واردات خودرو