Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@04:19:06 GMT

ساختارهای فسادزا را اصلاح کنید

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۰۲۵

حجت الاسلام رئیسی در حاشیه مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار‌های فسادزا از سوی مجلس یازدهم بسیار مهم است و نظارت بر دستگاه‌های اداری با همکاری قوه قضاییه که خود نیز مسئولیت نظارت را بر عهده دارد، بسیار اهمیت دارد. ناطقان: رئیس قوه قضائیه در حاشیه مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نکته اول درباره مجلس آن است که مانند همه جای نظام باید همواره خداباوری را در راس امور قرار دهد و خدا را مدنظر داشته باشد که این اخلاص برای همه امور گشایش ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: نکته دوم نیز مردم باوری است که منتخبان، نماینده مردمند و داشتن دغدغه مردم، مشکل مردم و گرفتاری‌های مردم باید مسئله اصلی باشد و ارائه راهکار‌ها در این خصوص هم باید مسئله محوری باشد.

وی ادامه داد: مسئله محوری در تعیین اولویت‌ها و ارائه راهکار‌ها و راه حل‌ها برای این مسائل، بسیار مهم است که مجلس باید دنبال کند.

 رئیس قوه قضائیه در ادامه گفت: اصلاح ساختار‌های فسادزا از سوی مجلس یازدهم بسیار مهم است و نظارت بر دستگاه‌های اداری با همکاری قوه قضاییه که خود نیز مسئولیت نظارت را بر عهده دارد، بسیار اهمیت دارد.
وی با بیان اینکه تنقیح قوانین در مجلس بسیار اهمیت دارد، افزود: ما نیز در خدمت مجلس خواهیم بود و امیدواریم محصول این همکاری که با دولت، مجلس و همه بخش‌ها داریم؛ افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم باشد. منبع: فارس برچسب ها: رئیس قوه قضائیه ، ساختارهای فسادزا ، اصلاح

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه ساختارهای فسادزا اصلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسین خلج دانش آموخته دانشگاه استنفورد آمریکا و مجری طرح گفت: در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش حجم اطلاعات در شبکه‌های مخابراتی به‌کارگیری بهینه و هوشمند ساختارهای نوین بیش از پیش مورد نیاز است. بر همین اساس عملاً هیچ شبکه مخابراتی را نمی‌توان یافت که بتواند بدون به‌کارگیری از این ساختارها به‌صورت کارا سرویس ارائه کند.

وی افزود: در این طرح، یک کانال چند کاربره در نظر گرفته می‌شود که در آن قابلیت همکاری میان گره‌های شبکه وجود دارد. این شبکه از طریق یک شبکه وسیع‌تر به ساختار مرکزی شبکه متصل می‌شود. همچنین در این شبکه‌ها مشخصات بده بستان میان نرخ ارسال در کانال و بار ارتباطی در شبکه پشتیبان ارائه می‌شود.

خلج ادامه داد: بل روش‌های متمرکز برای انجام همکاری، تمامی اطلاعات در یک گره تجمیع شده و گره مذکور به پردازش کل داده‌ها می‌پردازد. علاوه بر موارد گفته شده، کنترل از طریق این شبکه‌ها هم از اهمیت خاصی به‌خصوص در شبکه‌های نسل پنجم برخوردار است.

وی اضافه کرد: در این طرح به بررسی ساختارهای نوین به‌کارگیری شبکه‌های این حوزه پرداختیم. کاربردهای این حوزه به‌صورت زیربنایی، هم ساختارهای ابری موبایل و هم ساختارهای سلولی را که در نسل‌های ۵ و مابعد آن مطرح می‌شوند، شامل می‌شود.

مجری طرح خاطر نشان کرد: با گذر شبکه‌های مخابراتی از ساختارهای سنتی به ساختارهای نوین که بر اساس قابلیت‌های انعطاف‌پذیری طراحی می‌شوند، نیاز به شناخت عمیق‌تر این شبکه‌ها اهمیت ویژه‌ای یافته است و به‌ عنوان دو نمونه اصلی این نیاز حیاتی می‌توان به شبکه‌های موبایل نسل پنجم و شبکه‌های زیرساخت اشاره کرد.

طرح پژوهشی «مدیریت و کنترل توزیع شده بر روی شبکه‌های مخابراتی» با هدف بهینه‌سازی انرژی و بهبود کارکرد دستگاه‌های الکترونیکی و مخابراتی با حمایت بنیاد ملی علم ایران انجام شد.

کد خبر 6087532 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد