Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ بر اساس جدیدترین رتبه‌بندی ارائه شده توسط Kantar، آمازون ارزشمندترین برند خرده‌فروشی در جهان شناخته شده است.

شرکت خرده‌فروشی اینترنتی علی‌بابا که اغلب با عنوان آمازون چینی شناخته می‌شود، در جایگاه دوم این رتبه‌بندی قرار گرفت؛ اما با این حال فاصله‌ای بسیار مشهود بین دو غول خرده‌فروشی آنلاین جهان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بهای 415.9میلیارد دلار، آمازون بیش از دو برابر علی‌بابا ارزش دارد.

گفتنی است که در جایگاه‌های بعدی این لیست، برند مک دونالد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای ابزارآلات هوم دیپو و برند لوکس فرانسوی لویی ویتون قرار دارند.

با نگاهی به تمام برندهای جهان و نه تنها خرده‌فروشی، آمازون باز هم با ارزش‌ترین برند جهان به شمار می‌رود، در حالی که نام برند علی‌بابا در جایگاه هفتم به چشم می‌خورد.

قابل ذکر است از آنجایی که این رتبه‌بندی پیش از همه‌گیری ویروس کرونا انجام شده، جدیدترین تغییرات در آن منعکس نشده است.

در نمودار ارائه شده، به ترتیب با ارزش‌ترین برندهای خرده‌فروشی جهان در سال 2020 را مشاهده می‌کنید؛

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی آمازون خرده فروشی علی بابا مک دونالد برند با ارزش برند برتر لویی ویتون فروشگاه آنلاین آمازون خرده فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند

ستاره برند اسمکدان هم به جمع خروجی‌های جدید WWE پیوست.

صبح امروز، کمرون گرایمز خبر اخراج خود از کمپانی WWE را به اطلاع عموم رساند.

طرفداری | قهرمان سابق کمربند آمریکای شمالی NXT که به تازگی با انتقال به برند اسمکدان به جمع ستارگان اصلی اضافه شده بود، با به اشتراک‌گذاری ویدیویی با چشمانی اشک آلود خبر اخراج‌اش از WWE را در اینستاگرام و توییتر اعلام کرد. چند ساعت قبل از این اتفاق نیز خبر اخراج وان واگنر، دیگر ستاره WWE در اینترنت منتشر شده بود تا به این ترتیب این دو ستاره نیز به جمع دیگر اخراجی‌های این چند روز WWE از جمله جیندر ماهال، ژیا لی و ایندوس شر اضافه شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • 2 ستاره دیگر WWE اخراج شدند
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • از رنجی که می‌برند...
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد