Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از آغاز اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان بوشهر خبر داد و گفت: در این مرحله علاوه بر توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی، ۹۶ میلیون تومان کارت هدیه بین نیازمندان توزیع می‌شود. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سردار علی رزمجو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر،با اشاره به اینکه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در سه مرحله اجرا شد اظهار داشت: مرحله نخست این رزمایش قبل از ماه مبارک رمضان  اجرا شد که در این مرحله 40 هزار بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد تومان تحویل نیازمندان استان بوشهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی توسط سپاه، نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع شده است از اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خبر داد و بیان کرد: در این مرحله 41 هزار بسته معیشتی به ارزش 12.3 میلیارد تومان در نیمه ماه مبارک رمضان میان نیازمندان در استان بوشهر توزیع شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به آغاز اجرای مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه خاطرنشان کرد: در این مرحله 18 هزار بسته معیشتی شامل 11 هزار سبد مواد غذایی و 7 هزار کسیه برنج 10 کیلویی میان افراد شناسایی شده توسط بسیجیان توزیع می‌شود.

35 هزار بسته کمک معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در یزد توزیع شدتوزیع بسته‌های معیشتی در استان مرکزی به 120 هزار بسته می‌رسدفرمانده سپاه مازندران: 266 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان مازندران توزیع شد

رزمجو ارزش این بسته‌های غذایی را افزون بر 5.4 میلیارد تومان دانست و افزود: در این راستا کارت‌های هدیه 200 هزار تومانی بین افراد آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ارزش کارت‌های هدیه یاد شده را 96 میلیون تومان دانست و خاطرنشان کرد: افراد نیازمند و آسیب دیده اقتصادی توسط گروه‌های مختلف بسیجی، جهادی و  بانیان مساجد شناسایی شده و بسته‌های معیشتی یاد شده در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ارزش کل محموله‌های معیشتی در 3 مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: سپاه استان بوشهر در سه مرحله کمک مومنانه 28.3 میلیارد تومان در قالب 147 هزار بسته معیشتی به نیازمندان استان تحویل داده است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همدلی و کمک مومنانه هزار بسته معیشتی کمک مومنانه رزمایش مواسات میلیارد تومان استان بوشهر توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه