Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@18:37:47 GMT

تشبیه مربی ایرانی به یولیان ناگلزمان

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۱۶۱

مربی جوان ایرانی حاضر در والیبال آلمان سوژه ای برای گزارش روزنامه فرانکفورت پرس شده است. 

به گزارش "ورزش سه"، کیارش ملکی، یکی از بازیکنان سابق و مربیان فعلی ایرانی شاغل در والیبال اروپاست. او که سه سال قبل موفق شد همراه تیم TSV GIESSEN به نایب قهرمانی بوندسلیگای ٢ والیبال برسد، دو سالی است که در آلمان مربیگری را آغاز کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


تیم والیبال بانوان HTG Bad هامبورگ در این فصل همکاری خود را با این مربی ایرانی آغاز کرده. به همین بهانه روزنامه فرانکفورت پرس چند روز قبل در مطلبی به تمجید از عملکرد این مربی ایرانی پرداخته است. 

 

 

 


نکته جالب تشبیه این مربی ایرانی به "یولیان ناگلزمان" جوانترین سرمربی تاریخ بوندس لیگا در رشته فوتبال است که با حضور روی نیمکت هوفن هایم چند سال قبل سروصدای زیادی به پا کرد. 


در بخشی از این گزارش آمده است: «تیم والیبال بانوان HTG Bad Homburg به مربی جوان خود اعتماد دارد. کیارش ملکی را می‌توان "یولیان ناگلزمان" لیگ والیبال نامید، سرمربی جدید تیم بانوان HTG که در Oberliga  رقابت خواهد کرد، فقط ۲۷ سال سن دارد. مانند ناگلزمان که در ابتدای شروع کار خود به عنوان مربی در بودنسلیگای آلمان از بسیاری بازیکنان تیمش کم سن و سال‌تر بود.»


در ادامه این گزارش به سابقه بازیگری کیارش ملکی در تیم TSV Gießen اشاره شده و اینکه او دو فصل به عنوان کمک مربی در تیم SSG Langen مشغول بود و در Regionalliga مقام دوم و‌ سوم را به دست آورد.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال مربی ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال لیگ برتر والیبال ترکیه و از بازی سوم فینال بین تیم های فنرباغچه و هالک بانک، تیم هالک بانک توانست با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر مقابل فنرباغچه به پیروزی برسد و با کسب سومین برد به عنوان قهرمانی لیگ والیبال ترکیه برسد.

در این دیدار هالک بانک ست های بازی را با نتایج 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروزی شد تا به فنرباغچه اجازه ندهد به امتیاز بیست برسد. هالک با این برد بالاخره به سه قهرمانی پی در پی زراعت بانک پایان داد.

در این مسابقه نیمر عبدالعزیز قطر پاسور هالک بانک نوزده و اروین انگاپت دریافت کننده قدرتی هالک بانک سیزده امتیاز به دست آوردند و مهدی جلوه قاضیانی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران در یک ستی که برای فنرباغچه به میدان رفت یک امتیاز کسب کرد.

به این ترتیب در جدول نهایی لیگ برتر والیبال ترکیه، هالک بانک اول شد، فنرباغچه، زراعت بانک و گالاتاسرای، اسپور توتو، آرکاس اسپور ازمیر، آلانیا اسپور و بورسا اسپور، دوم تا هشتم شدند. هالک بانک به همراه فنرباغچه نیز سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.

اسلوبدان کواچ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران هدایت هالک بانکی ها را بر عهده داشت.

دیگر خبرها

  • ایجنت ناگلزمان: بله، با بایرن در حال مذاکره‌ایم
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند
  • خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران | ملی‌پوش سابق مربی می‌شود
  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال