Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:09:50 GMT

۲۰ هزار تن آسفالت در همدان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۱۸۰

۲۰ هزار تن آسفالت در همدان توزیع شد

عباس صوفی روز چهارشنبه در جریان بازدید از عملیات توزیع آسفالت در سطح شهر همدان اظهار داشت: این میزان آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی برای آسفالت ،روکش و لکه گیری آسفالت استفاده شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون شهرداری همدان با چندین گروه بر اساس اولویت بندی در سطح معابر در حال انجام آسفالت است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صوفی اظهار داشت: مدیریت شهری همدان از ابتدای امسال، خدمات رسانی به شهروندان در حوزه های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر یکی از اولویت های شهرداری همدان به شمار می رود.

شهردار همدان یادآور شد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان سازی تردد وسایل نقلیه، تامین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده و تا پایان سال نیز ادامه می یابد.

صوفی با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارند، اظهار داشت: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های مناطق دهگانه بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

وی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت:‌ تحقق این موضوع اولویت اقداماتِ شهرداری است.

شهر همدان ۱۳ میلیون مترمربع معبر دارد.

برچسب‌ها شهرداری همدان شورای شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان شورای شهر همدان شهرداری همدان شورای شهر همدان مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت

قهرمان رمزدان رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند ضمن تشریح وضعیت پسماند شهرستان، ساماندهی محل دفن پسماند در کوتاه مدت، تفکیک از مبدأ، استقرار دستگاه بازیافت را ضروری دانست و به اجرای آن تأکید کرد. 

او خواستار اجرای الزامات از قبیل جانمایی، اخذ مجوز زیست‌محیطی محل دفن در برنامه دراز مدت از شهرداری‌ها شد.

رمردان ادامه داد: علی رغم پیگیری‌های که برای رفع مشکلات موجود از طریق مسئولان صورت می‌گیرد، شهرداران می‌بایست نگاه مدیریتی خودشان را در رابطه با حل مسائل پسماند شهری و رفع امورات حوزه مسئولیتی خود تغییر دهند تا شاهد یک اتفاق و اقدام خوب برای شهروندان عزیز در منطقه باشیم. 

به گفته او موضوعاتی همچون نخاله‌های ساختمانی، سگ‌های ولگرد، انباشت مصالح در خیابان‌ها و معابر شهری و مدیریت پسماند، از مهمترین مسائل محیط زیستی شهرستان گتوند است که می‌تواند نارضایتی عموم را بیشتر کند و نیاز است شهرداران با جدیت بیشتر و تلاش دوچندان نسبت به انجام وظایف خود اقدامات نتیجه بخشی نشان دهند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند به لزوم ساماندهی پسماند شهری و جایگاه دفع پسماند به عنوان یکی از مصوبات مهم شهرستان اعلام کرد و گفت: جمع آوری مصالح انباشته شده در سطح شهر و جمع آوری نخاله‌های انباشت شده در معابر و خیابان‌های شهری، لزوم افزایش تعداد باکس‌های پسماند در سطح شهر‌ها و... از جمله مهمترین مصوبات مورد مطرح و تصویب شده در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش