Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: در اجرای طرح سرکشی از پارکینگ‌های سطح شهرستان، کارشناسان پلیس آگاهی موفق شدند پس از استعلام از وسایل نقلیه توقیفی، تعداد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت سرقت شده را کشف کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضائی موتورسیکلت‌های کشف شده تحویل مالباختگان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون به شهروندان توصیه کرد پس از ترک وسایل نقلیه حتما از وسایل بازدارنده پیشگیری از سرقت استفاده کنند تا سارقان نتوانند به اهداف شوم خود برسند.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف اموال اموال مسروقه پیشگیری از سرقت سرقت اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین خواجه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در میدان شهید سلیمانی، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی جوان ۲۵ ساله که از طرف سه راه چریف به طرف میدان شهید سلیمانی در حرکت بوده، به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با سنگ بلوار میدان برخورد و موجب مصدومیت راکب و ترک نشین شده که هر ۲ مصدوم بوسیله عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال که در نهایت راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی راکبین موتورسیکلت و بویژه استفاده از کلاه ایمنی گفت: کارشناسان علت تامه این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راکب موتورسیکلت اعلام کردند.

کد خبر 6086558

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت