Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از ازدحادم غیر قابل پیش بینی مراجعان درمرکز تعویض پلاک ایلام و دفاترخدمات خودوریی سراسر استان در روزهای اخیر خبر داد

سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" درگفت و گو با خبرنگار برنا در رابطه با دلایل اصلی افزایش ناگهانی تعداد مراجعان به مرکز تعویض پلاک ،اظهار داشت:خارج کردن و انتقال پلاک های فعال به خریداران خودرو جهت رفع محدودیت ثبت نام در پیش فروش های ایران خودرو و شرکت سایپا ،تعطیلی دو ماهه مرکز ناشی از شیوه ویروس کرونا و مسائلی از این دست از جمله دلایل افزایش حجم متقاضیان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او با بیان اینکه حجم مراجعان در چند روز اخیر بطور قابل ملاحظه و غیرقابل پیش بینی افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر به دلیل محدودیت های زیر ساختی و تجهیزاتی امکان ارائه خدمات به این تعداد از متقاضیان در مرکز تعویض پلاک استان وجود ندارد.

سرهنگ کهزادی با اشاره به اینکه عمده این مشکلات به دلیل خرید و فروش های قولنامه ای خودرو و بی تفاوتی نسبت به موضوع نقل و انتقال پلاک در زمان خرید و فروش است ،خاطر نشان کرد :برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی ضروری است متعاملین در هنگام خرید و فروش خودرو به مراکز تعویض پلاک مراجعه و پلاک را به نام خریدار انتقال دهند.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان با تاکید بر اینکه در بازه زمانی کوتاه نمی توانیم تعداد غرفه ها را بیش از این افزایش دهیم، از شهروندان خواست: تا بازگشت شرایط به حالت عادی از مراجع غیرضروری به این مرکز خودداری کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور ایلام تعویض پلاک خودرو تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار به نمایشگاهداران متخلف؛ کدملی نخرید

به دنبال انتشار برخی از اخبار مبنی بر خرید و فروش کد ملی توسط نمایشگاه داران اتحادیه فروشندگان خودرو در قالب اطلاعیه‌ای به نمایشگاه داران متخلف اخطار داد.

به گزارش تسنیم، امسال نیز با وجود رکود معاملات در بازار خودرو همچنان اخبار مختلفی مبنی بر فروش کد ملی توسط نمایشگاه داران برای خرید خودرو‌های وارداتی شنیده می‌شود این آگهی‌ها که در فضای مجازی بازار داغی دارد با اعلام قیمت‌های بسیار بالا به متقاضیان اعلام می‌کنند که ما کد ملی شما را برای خرید خودرو‌های وارداتی با هزینه بالا می‌خریم.

متقاضی نیز با اعلام رقم‌های قابل توجه در این گرداب گرفتار شده و شماره ملی خود را در اختیار افراد متخلف قرار می‌دهد.

اسد کرمی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم می‌گوید از سال گذشته اخطار‌های مختلفی را به نمایشگاه داران برای اقدامات غیرقانونی داده‌ایم و حتی اعلام کرده‌ایم اگر توسط نمایشگاه داران خرید کد ملی انجا مشد با آن‌ها برخورد جدی می‌کنیم.

وی اعلام کرد در همین ارتباط مجوز فعایت برخی از نمایشگاه داران باطل شده است، اما در قالب نامه‌ای رسماً به تمام صنف اعلام کرده‌ایم که این موضوع تخلف است.

گفتنی است، در نامه اتحادیه فروشندگان خودرو به اعضای اتحادیه آمده است:

پیرو شایعاتی درخصوص خرید و فروش کد ملی اشخاص حقیقی برای موضوع واردات و ثبت نام خودرو بدین وسیله این اتحادیه ضمن تکذیب این موضوع به مردم هشدار می‌دهد هرگونه واگذاری کد ملی و سایر مدارک مرتبط تحت هر عنوان و قرارداد به شخص ثالث تخلف و موجب سوءاستفاده افراد سودجو می‌باشد و عواقب سنگین حقوقی کیفری و مالیاتی در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اخطار به نمایشگاهداران متخلف؛ کدملی نخرید
  • خبر مهم برای خریداران خودرو | اعلام نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • نتیجه شکایت از ایران خودرو و سایپا اعلام شد
  • پیش بینی تولید ۳۹۹ هزار تن گندم در سال جاری
  • پیش بینی تولید ۳۹۹ هزار تن گندم در ایلام
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • عامل جنایت در مرکز خرید مشهور کشته شد
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی دولت از واگذاری و تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت