Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا یوسفی اظهار کرد: اداره کل تعاون استان زنجان در سال جهش تولید برنامه‌های متعددی برای تحقق این شعار در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل تعاون, کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ایجاد بندر خشک صادراتی به صورت شرکت تعاونی خبر داد و گفت: همچنین امسال 10 تعاونی دیگر نیز در استان تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا یوسفی  اظهار کرد: اداره کل تعاون استان زنجان در سال جهش تولید برنامه‌های متعددی برای تحقق این شعار در نظر گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان پروژه ایجاد و توسعه اشتغال مشاغل خانگی با رویکرد تعاونی، ایجاد بندر خشک صادراتی به صورت شرکت تعاونی و تقویت برنامه‌های حوزه کارگری را از جمله برنامه‌های این اداره کل در سال جاری عنوان کرد و گفت: اجرای طرح توسعه فضاهای ورزشی در قالب پروژه جهش تولید، تشکیل 10 شرکت تعاونی و برگزاری کمیته رصد اشتغال از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری است.به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، وی همچنین از راه‌اندازی سامانه جامع روابط کار خبر داد و گفت: استان زنجان در بحث سامانه‌های هوشمند فعالیت خوبی داشته و شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در استان طی سال قبل افزایش یافته است.

یوسفی ادامه داد: تشکیل کمیته‌های هماهنگی بیمه بیکاری به شکل فوق‌العاده برای بررسی بنگاه‌های تعطیل شده ناشی از بیماری کرونا، آموزش کارفرمایان و کارگران و توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و توسعه و ارتقای مباحث شرکای اجتماعی دولت، کارفرما و کارگر از دیگر اقداماتی است که طی سال‌جاری انجام می‌شود.

وی از ادامه اقدامات این اداره کل در سال قبل برای کاهش نرخ بیکاری نیز خبر داد و گفت: استان زنجان در کنار افزایش نرخ مشارکت اقتصادی، شاهد کاهش نرخ بیکاری در سال 98 بوده است.

 

 

     

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان کار و رفاه اجتماعی مدیرکل تعاون شرکت تعاونی استان زنجان کل تعاون اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر

علی عسکری مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: از آغاز طرح نوروزی همزمان با ۲۴ اسفندماه تاکنون ۱۶ هزار و ۳۶۹ نفر از اسکله‌های گردشگری اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر بازدید کردند. 

او تاکید کرد طرح سفرهای دریایی نوروزی تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال ادامه خواهد داشت.

این مسئول گفت : محدوده طرح ایمنی سفرهای نوروزی در رودخانه کارون از ابتدا دهانه کارون تا انتهای پل آزادی خواهد بود. 

عسکری گفت : توزیع جلیقه نجات، نظارت بر رعایت نکات ایمنی از سوی شناورها و همچنین ورود برای انجام عملیات نجات در صورت بروز مشکل، بخشی از وظایف اداره کل بندر و دریانوردی برای رقم خوردن تجربه‌ای شیرین از تفریح‌های آبی در شهرستان خرمشهر است.

رودخانه کارون دارای هشت پست اسکله در چهار نقطه است که در سال‌های گذشته در راستای توسعه و رونق زیر‌ساخت‌های گردشگری دریایی شهر خرمشهر با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی توسط بندر خرمشهر احداث شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بهترین راه مشارکت مردم فعالیتهای تعاونی است
  • صادرات از استان زنجان کاهش پیدا کرد
  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • تحقق شعار سال با مشارکت جمعی و اعتماد به حوزه تعاون امکان پذیراست
  • رفع بیش از ۶ هزار حادثه فاضلاب در بندر امام خمینی
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان در کردستان
  • بیشترین بیماری هاری توسط سگ و گربه ایجاد می‌شود
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • ثبت حضور بیش از ۱۶ هزار گردشگر در اسکله های خرمشهر
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون