Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن عباسی معروفان مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی خرید تضمینی مرغ ادامه دارد، اظهار کرد: طی سه ماه اخیر به سبب مازاد چشمگیر تولید مرغ اقدام به خرید تضمینی کردیم و تا اطلاع ثانوی این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تا زمانی که سردخانه‌های پشتیبانی امور دام ظرفیت دارد، مازاد مرغ تولیدی مرغداران را خریداری می‌کنیم.

عباسی معروفان با اشاره به اینکه از اردیبهشت سال گذشته خرید تضمینی مرغ از مرغداران آغاز شده است، بیان کرد: در ماه گذشته طی یک شبانه روز یک هزار و ۷۰۰ تن مرغ مازاد مرغداران خریداری شد و هم اکنون به سبب بهبود کشش بازار میزان خرید تضمینی به ۳۰ تا ۴۰ تن رسیده است.

این مقام مسئول درباره اینکه برنامه‌ای برای صادرات خرید مرغ‌های مازاد مرغداران اندیشیده شده است، بیان کرد: پشتیبانی امور دام در نظر دارد که مرغ‌های مازاد را صادر کند چرا که با توزیع مرغ‌های خریداری شده در بازار داخل دیگر امکان فروش مرغ با نرخ مناسب برای مرغداران وجود ندارد.

او تصریح کرد: تا زمانی که قیمت مرغ از نرخ مصوب بالاتر نرود، اقدام به عرضه مرغ‌های خریداری شده در بازار داخل نمی‌کنیم، در غیر این صورت برای جلوگیری از التهاب بازار چاره‌ای جز توزیع نداریم.

امکان خرید دام زنده از دامدار وجود ندارد

مدیر عامل پشتیبانی امور دام با بیان اینکه امکان خرید دام زنده از دامداران وجود ندارد، اظهار کرد: طبق برنامه قرار است که ۱۳ هزار تن گوشت از دامداران خریداری شود و به سبب نبود اسطبل و شرایط نگه داری امکان خرید دام وجود ندارد.

به گفته عباسی، از مجموع ۱۳ هزار تن گوشت خریداری شده ۱۰ هزار تن آن گوشت گوساله و ۳ هزار تن آن شامل گوشت گوسفندی است.

قیمت خرید تضمینی هر کیلو گوشت ۷۹ هزار تومان

مدیر عامل پشتیبانی امور دام ادامه داد: برمبنای قیمت دام زنده، پشتیبانی امور دام هر کیلو گوشت گوساله را ۶۰ هزار تومان و گوشت گوسفندی را ۷۹ هزار تومان خریداری می‌کند.

او درباره آخرین وضعیت واردات گوشت قرمز و مرغ بیان کرد: سال گذشته دولت در زمینه گوشت قرمز و مرغ هیچ گونه وارداتی نداشته و تنها بخش خصوصی با ارز نیما اقدام به واردات کرده است.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: امسال پشتیبانی امور دام به منظور حمایت از تولید داخل برنامه‌ای برای واردات گوشت قرمز ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشت گوسفندی خرید تضمینی واردات گوشت گوشت مرغ پشتیبانی امور دام خرید تضمینی وجود ندارد هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد

سرهنگ شهرکی گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و جاری شدن روان آب‌ها محور فرعی کلاله گنبد کاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: هموطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

شهرکی گفت: به محض بازگشایی محور در خصوص تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان