Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@00:05:40 GMT

تحولات سوریه بررسی شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۳۰۴

تحولات سوریه بررسی شد

تحولات سوریه در تماس فرستاده دبیرکل سازمان ملل در سوریه با دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان بررسی شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در تماس تلفنی گیر پدرسون، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه، با علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی آخرین تحولات صحنه سیاسی، میدانی، مسائل انسان دوستانه، مشکلات مردم سوریه و برگزاری دور بعدی نشست کمیته قانون اساسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در این گفت‌وگو طرفین بر لزوم ارائه کمک های انسان دوستانه به مردم سوریه به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا، کمک به بازگشت آوارگان و پناهجویان و همچنین تداوم روند سیاسی برای حل و فصل مسالمت آمیز موضوع سوریه تاکید کردند.

در این تماس تلفنی دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به غیر قانونی و غیر انسانی بودن تحریم های یک جانبه علیه مردم سوریه، خواهان رفع این تحریم ها گردید.

وی همچنین بر لزوم بازگشت ثبات و امنیت به سوریه و مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات اوکراین | درخواست کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • ایران به‌دنبال تنش در منطقه نیست
  • ریابکوف: بریکس پلتفرم مالی ویژه راه‌اندازی می کند
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه