Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:32:25 GMT

تولید درآمد موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۳۲۰

تولید درآمد موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: تولید درآمد و عملکرد خوب در حوزه اقتصادی موجب کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی خواهد شد.

دکتر محمدعلی شجاعی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که هفتم خرداد ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود برای حل مشکلات باید نگاه ویژه ای داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از مشکلات در استان قابل حل است و مدیران دستگاه های اجرایی باید از حداکثر اختیارات خود بهره مند شوند و در مورد دلیل انجام نشدن کارها پاسخ بدهند.

شجاعی ادامه داد: می توانیم با برگزاری نشست ویژه ای با حوزه اقتصادی در سطح ملی مسائل و مشکلات تاجران و حوزه سرمایه گذاری استان را مطرح و حل کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود از همراهی بخش خصوصی استان در بحث مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: در این ایام همه به خوبی پای کار آمدند و با یک کار جمعی اقدامات خوبی در استان مانند راه اندازی کارگاه های تولید اقلام بهداشتی انجام شد.

در این نشست همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی اظهارکرد: برای توسعه استان باید به بحث صادرات توجه ویژه ای داشته باشیم.

محمود قنبری افزود: ایران با ۱۶ کشور همسایه است و خراسان شمالی تنها با یک کشور همسایه و هم مرز است و باید موضوع صادرات به سایر کشورهای همسایه را نیز دنبال کنیم.

وی گفت: می توانیم از سطح ملی بخواهیم مشوق های ویژه ای را برای خراسان شمالی پیش بینی کند که پیشنهاد استان برخورداری صادرکنندگان از معافیت ها در صورت بازگشت ۵۰ درصد ارز است.

انتهای پیام    

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صادرات آسیب اجتماعی خراسان شمالي خراسان شمالی ویژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم

حجت الاسلام نوری معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در دومین گردهمائی ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی در گلستان گفت: گردهمائی عهد حضور با هدف سازمان دهی و انسجام بخشی ائمه جمعه در راستای آموزش‌های مد نظر برای شبکه امامت و موضوعاتی در راستای جهاد تبیین تا پایان سال در هشت منطقه برگزار می‌شود.

وی افزود: جمعیت، مسجد، نوجوان و آموزش و پرورش از موضوعات گردهمائی دو روزه ائمه جمعه استان‌های گلستان، مازندران و خراسان شمالی است.

او بازدید از جزیره آشوراده و کانال انتقال آب در قالب اردوی راهیان پیشرفت را هم از برنامه‌های این گردهمائی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • گردهمائی عهد حضور ویژه ائمه جمعه تا پایان سال در ۸ منطقه کشور + فیلم
  • چه بر سر طبقه متوسط آمد؟
  • کاهش آسیب‌ های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با ترویج معارف قرآنی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی