Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در حساب توئیتری خود، شبکه‌های اجتماعی را به تعطیلی تهدید کرد.

ترامپ در این ارتباط گفته است: جمهوری خواهان احساس می‌کنند که شبکه‌های اجتماعی صدای محافظه کاران را ساکت می‌کند، اما قبل از اینکه اجازه دهیم که چنین اتفاقی بیافتد، ما با قدرت آن‌ها را به نظم و انضباط می‌کشانیم و یا حتی آن‌ها را تعطیل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور جنجالی آمریکا در ادامه افزوده است که دیدیم که آن‌ها در سال ۲۰۱۶ چکار می‌کردند و در نهایت هم شکست خوردند، اما اجازه کارهای پیچیده‌تر را به آن‌ها نمی‌دهیم...

ترامپ همچنین در توئیت دیگری ضمن اعلام مخالفت با رأی گیری پستی برای انتخابات ریاست جهوری گفته است: نمی‌توانیم اجازه دهیم که بخش زیادی از رأی گیری‌ها پستی شود، چون برای همه امکان تقلب و سرقت آرا وجود خواهد داشت، هرکه بیشتر دزدی کند، اغلب هم برنده خواهد بود و به همین ترتیب نیز در شبکه‌های اجتماعی…

دونالد ترامپ در ادامه با اشاره به شبکه‌های اجتماعی و با لحنی دستوری گفته است: اقدامات خود را پاک و شفاف کنید، همین حالا!!

به تازگی اختلافات میان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا با رسانه محبوبش «توئیتر» بالا گرفته و ترامپ توئیتر را به مداخله در روند انتخاباتی ۲۰۲۰ متهم کرده می‌کند.

دعوا میان این دو بعد از آن بالا گرفت که ترامپ در انتقاد از تصمیم فرماندار دموکرات کالیفرنیا مبنی بر برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ از طریق رأی گیری پُستی، پیام‌هایی در رد این شیوه از رأی گیری که به زعم وی با کلاهبرداری فرقی ندارد، منتشر کرد.

توئیتر هم در یک نیم خط آبی رنگ که با علامت تعجب همراه بود؛ به طور ضمنی از ۸۰ میلیون نفری که رئیس‌جمهور آمریکا را در این رسانه اجتماعی دنبال می‌کنند، خواست که حرف‌های ترامپ را بدون مطالعه باور نکنند.

نتیجه آنکه ترامپ هم با یک توئیت گزنده، توئیتر را به سرکوب آزادی بیان متهم کرد و مدعی شد که اجازه انجام چنین کاری را نمی‌دهد.

کد خبر 4935636

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا توییتر ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی روسیه ایران فلسطین سوریه شیوع کرونا لیبی دونالد ترامپ افغانستان ونزوئلا رئیس جمهور آمریکا شبکه های اجتماعی رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) اجرای آهنگ «خوش به حالت تکه سنگ» در شبکه نسیم

بهرنگ علوی، بازیگر سینما و تلویزیون در ویژه برنامه نوروزی «آی نسیم سحری عید شد» شبکه نسیم که بعد از سال‌ها با اجرای فرزاد حسنی روانه آنتن صداوسیما شده، به بازخوانی شعرِ «خوش به حالت تکه سنگ که نداری دل تنگ» عباس قادری پرداخت و گفت: در سریالی کار می‌کردیم، که به ما گفتند باید بخوانی. ما آهنگ قدیمی را اجرا کردیم و بازخوردش برایم جالب بود. من تا به حال تجربه خواندن نداشتم. یک آهنگ بسیار قدیمی را از خواننده محبوبِ قدیمی و مردمی در آن سریال بازخوانی‌اش کردیم.

چند روز پیش عباس قادری در جمع اهالی فرهنگ و هنر برای دیدار با سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور حضور داشت و خطاب به رئیس‌جمهور گفت: چهل و پنج سال آرزوی چنین لحظه‌ای را داشتم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • سهام شرکت شبکه اجتماعی ترامپ ۳۰ درصد صعود کرد
  • تصویب قانون پرحاشیه: کودکان زیر ۱۴ سال اجازه ندارند در شبکه‌های اجتماعی فعالیت کنند
  • کلمبیا، رژیم صهیونیستی را تهدید به قطع روابط سیاسی کرد
  • کلمبیا، تل‌آویو را به قطع روابط تهدید کرد
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!
  • (ویدیو) اجرای آهنگ «خوش به حالت تکه سنگ» در شبکه نسیم