Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت که باشگاه‌های ایرانی نمی‌توانند مثل تیم‌های آلمانی امکانات را برای رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی فراهم کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش رضاوند در خصوص ازسرگیری مسابقات لیگ برتر فوتبال از اوایل تیر، اظهار داشت:

مسلما فوتبالیست‌ها دوست ندارند فوتبال تعطیل شود، اما برای آغاز مجدد بازی‌ها باید شرایط برگزاری آن هم مهیا باشد و طوری نباشد که خطری بازیکنان یا افراد مرتبط با فوتبال را تهدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش رضاوند افزود:

به نظرم باشگاه‌های ایرانی نمی‌توانند مثل باشگاه‌های آلمانی یا اسپانیایی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، چون امکانات آن را ندارند. برای مثال رئال مادرید بازیکنان خود را به دسته‌های ۶ یا ۷ نفره تقسیم کرده تا خطر کمتری آنها را تهدید کند، ولی ما نمی‌توانیم اینگونه تمرین کنیم، چون امکانات فراهم نیست.

آرش رضاوند بازیکن تیم فوتبال استقلال تصریح کرد:

این فقط یک بخش از ماجرا است. مورد بعدی این است که برخی از تیم‌ها تست بازیکنان‌شان مثبت اعلام شده و مشخص نیست چند نفر دیگه کرونا گرفته‌اند، چون هنوز جواب تست برخی از تیم‌ها نیامده است. بحث من این نیست که مدام باید تست کرونا گرفته شود، بحث این است که پروتکل‌ها را به طور کامل نمی‌توانیم رعایت کنیم چون امکانات آن را نداریم. مطمئنا با شروع مجدد رقابت‌ها و برگزاری بازی‌ها تعداد کرونایی‌ها بیشتر هم می‌شود. به هر حال عده زیادی از فوتبالیست‌ها غیر از فوتبال بازی کردن شغل دیگری ندارند و اگر خدایی نکرده به کرونا مبتلا شوند، باید خانه‌نشین شوند و درآمدی هم ندارند.

آرش رضاوند ادامه داد:

خدا را شکر تمرینات خوبی را در چند روز اخیر پشت سر گذاشته‌ایم. ما در این دو ماه تعطیلی هم برنامه‌های تمرینی خاصی داشتیم و به طور انفرادی کار می‌کردیم. بازیکنان ما چندان هم از آمادگی دور نشده بودند. حدودا در حال حاضر ۵۰ تا ۶۰ درصد آمادگی داریم.

آرش رضاوند در پایان درباره اینکه اولین بازی استقلال باید مقابل فولاد خوزستان برگزار شود و این تیم هم تا الان تست کرونای ۵ نفر از اعضایش مثبت بوده است، خاطرنشان کرد:

۵ نفر از آنها به کرونا مبتلا شده‌اند و این فقط بخشی از ماجرا است. مورد دیگر این است که ما باید به اهواز سفر کنیم و خوزستان در وضعیت قرمز بیماری قرار دارد. در این بین باید به فرودگاه، هتل، رستوران برویم و رفت و آمد‌های دیگر هم داشته باشیم که این خطرناک است، مگر اینکه محل برگزاری بازی عوض شود. مسئولان هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند، اما قطعا جان بازیکنان از هر چیزی مهم‌تر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آرش رضاوند استقلال آرش رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدحسین اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور گفت: ما در مجموع فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و برخلاف بعضی از بازی‌ها که امتیاز از دست دادیم توپ‌های‌مان تبدیل به گل شد. این درست است که در چند بازی نتایج لازم را نگرفتیم، ولی تیم ما مشکل فنی نداشت و فقط با بدشانسی مواجه شدیم. فکر نمی‌کردیم چهار گل در تبریز به تراکتور بزنیم، ولی در این بازی فقط برای برد به زمین رفته بودیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن که در دیدار مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و این اولین گل‌های او در لیگ امسال بودند، تأکید کرد: گل‌های من نتیجه زحمات بازیکنان بود و خدا را شکر می‌کنم. امسال دو گل زده و دو پاس گل داده‌ام. البته قبول دارم که تعداد گل‌هایم باید بیشتر می‌شد. بدون شک تلاش می‌کنم تا در بازی‌های آینده بیشتر گل بزنم.

وی راجع به بازی‌ بعدی تیمش برابر سپاهان نیز تصریح کرد: سپاهان نیازی به تعریف من ندارد و یکی از بهترین‌ تیم‌های لیگ برتر است. آنها با توجه به شرایطی که دارند دنبال گرفتن سه امتیاز هستند، ولی ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و در ورزشگاه نقش جهان دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم.

اسلامی که قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید در واکنش به اینکه گفته می‌شود فصل آینده به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد رفت، اظهار داشت: هنوز بازی‌ها تمام نشده و تمام تمرکز من روی بازی‌های ذوب‌آهن است. فعلاً تصمیمی برای فصل بعد نگرفتم و باید دید شرایط چگونه پیش می‌رود، ولی سعی می‌کنم بهترین تصمیم را برای فصل بعد بگیرم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895492

دیگر خبرها

  • بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری احضار شد + عکس
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • واکنش ستاره ذوب‌آهن به پیشنهاد پرسپولیس یا استقلال
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • ابلاغیه انضباطی برای دو ستاره استقلال
  • حسن روشن: استقلال ستاره ندارد ولی یک تیم واقعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • بلیت‌های استقلال به قیمت پارسال برگشت